توزیع ۴۴۰ سبد حمایتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها‌ی خراسان جنوبی از اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین خانواده زندانیان استان خبر داد.

 آذرمهری گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب توزیع ۴۴۰ سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی انجام می‌شود.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون به هزار و ۳۵۱ خانواده زندانی خراسان جنوبی سه هزار و ۸۴۶ مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود ۳۶۷ میلیون تومان شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها‌ی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و ۳۹۰ سبد حمایتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در بین خانواده زندانیان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت ۶۵ دوره آموزشی مشاوره و... برای این خانواده‌ها برگزار شده و برای ۱۵۴ نفر از اعضای خانواده زندانیان استان در حرفه‌های مختلف اشتغالزایی شده است.

آذرمهری افزود : برای آزادی ۱۰۹ زندانی ۵۸ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و در قالب اجرای طرح شجره فولاد ۱۲۲ نفر از پرسنل این اداره کل ماهانه مبلغی برای کمک به خانواده زندانیان پرداخت می‌کنند.

وی گفت: در این مدت ۱۰۸ نفر از خانواده زندانیان برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد و بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و ۲۰۹ جلسه صلح و سازش هم در کمیته صلح و سازش این اداره کل برگزار شده است.

برچسب ها: زندان ، زندانی ، نیازمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.