همزمان با دهه فجر؛

طرح جهادی و رایگان خدمات الکترونیک قضائی اجرایی می شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: هزمان با دهه مبارک فجر طرح جهادی و رایگان خدمات الکترونیک قضائی ذیل طرح ۴۴ خدمت و افتخار در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: دشمنان استان با عِده و عُده به میدان آمدند و گفتند باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا این انقلاب به چهل سالگی نرسد.

او با بیان این‌که امروز ۴۴ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم، افزود: امروز تمام جبهه کفر، نفاق، تزویر و ریا دست به دست هم دادند تا در بخش و زمینه‌های مختلف به انقلاب آسیب برسانند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد:  با هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم تودهنی به جبهه کفر و استکبار زده شد و خدا را بابت این عزت سپاس‌گذار هستیم.

حجت الاسلام موحدی‌راد عنوان کرد: در شرایطی که کشور با تحریم دست و پنجه نرم می‌کند و با برخی از بی تدبیری‌ها اداره می‌شود، اما مردم با بصیرت پای کار هستند و ما نیز باید کاری کنیم که شیرینی ایام برای مردم ملموس و محسوس باشد.

او به برنامه‌های دادگستری خراسان‌جنوبی به مناسبت دهه فجر اشاره و اظهار کرد: امروز همزمان با اولین روز دهه فجر در مراسم نمادین استقبال امام خمینی (ره) حضور داشتیم.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: پخش سرود‌های دهه فجر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای جهاد تبیین، استفاده از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر به مناسبت دهه فجر در سربرگ نامه‌ها، حضور در مزار شهدا و غبار روبی، سرکشی و تکریم از ۴۴ خانواده شهدا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور پرشور کارکنان دستگاه قضایی در مصلی‌های نماز جمعه، برپایی نمایشگاه از توانمندی زندانیان استان در مکان‌های برگزاری نماز جمعه و برپایی میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر است.

حجت‌الاسلام موحدی راد گفت: همزمان با میلاد امام علی (ع) آغاز طرح اجرای جهادی خدمات رایگان قضایی به ۲۱۰ منطقه محروم، مرزی و عشایر استان را طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن خواهیم داشت.

او از برگزاری مسابقه پیامکی کتابخوانی با عنوان سیره علوی خبر داد وافزود: شروع طرح آگاهی بخشی حقوقی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مساجد به همراه ارائه میز خدمت، برپایی محفل انس با قرآن در زندان مرکزی، حضور رئیس کل دادگستری استان و همراهان در اتاق اصناف، آغاز بررسی فوق العاده پرونده زندانیان جهت ارائه مرخصی پایان حبس و جشن خانوادگی پیروزی انقلاب اسلامی ویژه همکاران سازمان پزشکی قانونی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده طی دهه فجر است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: آزادسازی ۴۴ زندانی از طریق پابند الکترونیک، آزادی ۴۴ زندانی از طریق آزادی مشروط، آزادی ۴۴ زندانی از طریق مرخصی پایان حبس، تغییر حبس ۴۴ زندانی به جای حبس تعلیق مراقبتی، آزادی ۴۴ زندانی جرایم غیر عمد با همکاری ستاد دیه و آغاز بررسی ۴۴ پرونده در کمیسیون عفو استان از دیگر برنامه‌های دادگستری خراسان‌جنوبی طی دهه فجر است.

موحدی‌راد عنوان کرد: طی این دهه ۴۴ بازدید از خانواده زندانیان انجام خواهد شد و ۴۴۰ بسته حمایتی از سوی انجمن حمایت از زندانیان برای خانواده‌های زندانیان تامین می‌شود.

او افزود: در تمام شهرستان‌ها برنامه ریزی شده که در هر شهرستان ۴۴ مورد ملاقات مردمی طی دهه فجر با مردم داشته و به صورت فوق العاده پیگیری پرونده و درخواست‌ها انجام شود.

برچسب ها: دهه فجر ، خدمات قضائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.