آزادی یک پدر بدهکار از زندان اهواز

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش قاضی مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف اهواز و جلب رضایت شاکی، یک پدر بدهکار از زندان آزاد شد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یک پدر زندانی به دلیل بدهی ۴۶ میلیون تومانی و ناتوانی مالی در پرداخت به حبس سر می‌برد که در اقدامی خیرخواهانه و خدا پسندانه یاسر فرج وند، قاضی مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف اهواز با گفت و گو با شاکی این زندانی، توانست با جلب رضایت در دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع)، پدر محکوم با پرداخت ۲۳ میلیون تومان، از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشت.

او می گوید: خدمت به زندانیان بی‌بضاعت دارای اجر و پاداش اخروی است و همواره فردی که در حل و فصل مشکلات مردم گام بردارد در پیشگاه خداوند متعال عزیز و سعادتمند می‌باشد و کاری که این قاضی ارجمند در جهت آزادی پدر یک خانواده انجام داد در واقع ماندگار و با ارزش است که جا دارد از وی تقدیر و تشکر بعمل آید..

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: شورا‌های حل اختلاف در بخش‌های مختلف توانسته است پرونده‌های مهم فراوانی را منتهی به صلح و سازش کند و لازم است این نهاد تقویت و مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.