محبی‌پور:

دشمن به دنبال کوچک‌نمایی موفقیت‌های نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از ما عصبانی است و می‌خواهد تمام موفقیت‌های نظام را ناچیز جلوه دهد و با جوسازی، عملیات روانی و رسانه‌ای آن نواقصی که در همه کشور‌ها هست و البته بخشی از آن توسط خودشان ایجاد شده را بزرگ نمایی کنند.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان کازرون گفت: مردم شهید پرور شهرستان کازرون نه از دیروز بلکه از سال‌های دور برای برافراشتن پرچم اسلام و برای سرفرازی مهین شان مجاهدت کردند و در مقابل استعمارگر پیر انگلیس ایستادند.

او گفت: زمانی که صدای رسای حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار مقدس جمهوری اسلامی ایران رسید و این بار هم نه در آستانه پیروزی بلکه در اولین سال‌ها مبارزه به گوش مردم رسید آنان قیام کردند و مبارزان کازرونی کاری کردند کارستان و نام کازرون در تاریخ ماندگار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: خون‌های شهدای به زمین ریخته در دفاع از آرمان‌ها، وطن و اسلام عزیز، ثمره اش امروز این است که ما در کمال امنیت در کنار هم می‌نشینیم و ذکر خدا را بر زبانمان جاری می‌کنیم.

او در ادامه گفت: ریش سفیدان این شهر برای جوانان ما یادآوری کنند آن زمانی که از پدرنشان شنیدند در دوره رضا خان قلدر برگزاری مجالس روضه امام حسین (ع) ممنوع شد و مردم در پستو‌ها ذکر امام حسین (ع) را جاری کردند.

محبی‌پور یادآوری کرد: به کسانی که ادعای حقوق بشر، ادعای حقوق زن را دارند باید گفت زمانی که رضا خان میرپنج از سفر فرنگ بازگشت الگویی به او معرفی کردند که از آتاتورک پیروی کن حجاب را از سر زنان بردار و این کار را درکشور با اجبار اجرا کرد و نتیجه مقاومت مردم این شد که واقعه مسجد گوهرشاد رقم خورد و تعداد نامشخصی به خاک و خون کشیده و زنده به گور شدند.

او گفت: امروز اگر کسی حرف از آزادی زن می‌زند اول باید پاسخگوی این جنایت‌ها باشد اسلام هیچ وقت زن را به عنوان ابزار نام نبرده است، ما در اسلام یک الگوی برتر را معرفی می‌کنیم آن هم حضرت زهرا (س) است ما اگر در اسلام نامی از زن می‌بریم از حضرت مریم این زن معصومه نام می‌بریم از حضرت خدیجه، ازحضرت زینب نام می‌بریم همه این‌ها زنان در میدان بودند، اما میدان دفاع از شرف و انسانیت، حضرت زینب کبری که امشب و فردا عزادار این بانوی بزرگ اسلام هستیم در طول عمر خود مصیبت‌های متعدد مشاهده کردند، اما ایستادند تا نشان بدهند زن نه در پستوی خانه‌ها و ابزار و کالای تبلیغاتی بلکه بعنوان محور تحول در نظام اسلامی باید نام برد.

معاون استاندار گفت: امروز خاک جمهوری اسلامی مقدس است یکی بخاطر حرمت خون شهدا دوم مردمی که با تمام وجود پای این نظام ایستاده اند. مگر دشمن جرأت دارد به کشور ما نزدیک شود لیکن بزرگ‌ترین جنگ رسانه‌ای علیه کشور ما به راه انداختند از شهریور ماه علیه دولت و ملت این جنگ رسانه‌ای آغاز کردند با خواب و خیالی که دیده بودند، اما امروز نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم ما نسبت به حرکت انقلاب اسلامی خودمان صدرصد نگاه اعتقادی داریم این ثمره مجاهدت‌ها و ایستادگی کردن هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از ما عصبانی است و می‌خواهد تمام خوبی‌ها و موفقیت‌ها ما را درون آب ببرد و جوسازی و عملیات روانی و رسانه‌ای کند که شما چه چیزی دارید و آن نواقصی که در همه کشور‌ها هست و البته بخشی از آن ناشی از دشمنی ایجادشده است را بزرگ نمایی کند.

او ابراز داشت: هروقت دیدید دشمن به سمت ما سلاحش را بیشتر نشانه رفته است بدانید که ما در نقطه موفقیت قرار گرفته ایم چرا به دنبال این هستند که موضوع علم هسته‌ای را از ما بگیرد، چون آینده این جهان به این علم وابسته است نه علم نظامی که بر ما حرام و تکلیف شده و کسی اجازه تحقیق هم ندارد بلکه در صنعت، پزشکی، کشاورزی و حتی علوم ساختمان به این انرژی هسته‌ای وابسته است امروز دنیا می‌داند که ما در ردیف چهار کشور اول جهان برای رادیو ایزوتوپ‌ها هستیم.

او در ادامه گفت: نزدیک به ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون این‌ها علم داران ما هستند و امروز پیروان آن‌ها شما و خانواده‌ها و بسیجیان هستید و مجموعه حکومت اسلامی بعد از بیش از ۴۰ سال شرایط سخت و مقاومت درحال یک حرکت پیش رونده برای گام دوم انقلاب اسلامی است درحال پوست اندازی مدیریتی است، ریزش‌ها و رویش‌ها خود را ان‌شاءالله بتدریج نشان خواهد داد و این‌ها برای دشمن سنگین است و قرارنبود این‌ها اتفاق بیفتد، اما این مسیر آغاز شده و به فضل الهی پیروزی‌ها یک به یک به نتیجه خواهد رسید و خواهید دید و همانطور که در سه ماه گذشته دیدید و امروز دشمن دستش را بلند کرده و می‌گوید شکست خورده است. آری هزینه وارد کردند و حضرت آقا فرمودند خیلی طراحی آن‌ها پیشرفته و دقیق بود، اما نتیجه نهایی آن شکست خورد و امروز زمان ورود ما به عرصه جهاد تبیین است.

محبی پور در پایان گفت: شما باید امروز با مردم و جوانان صحبت کنید هرچه قدر به قله نزدیکتر بشویم این عرق ریختن‌ها بیشتر است، اما به فرموده مقام معظم رهبری وقتی به قله رسیدیم دردسر‌ها تمام می‌شود امروز ما در قله دفاعی هستیم و نگرانی نداریم ما این توان را داریم که پیچیده‌ترین پرنده جاسوسی آمریکا را ساقط می‌کنیم و به فضل الهی موفقیت‌ها به حرمت خون شهدا نزدیک خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار