استان سمنان ۱۰۷ میلیون دلار کالا صادر کرد

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: از دهه فجر سال قبل تا دهه فجر امسال ۱۰۷ میلیون دلار کالای صنعتی و معدنی از مبادی رسمی و گمرکی استان صادر شده است.

احمدی رئیس صمت استان سمنان بابیان اینکه بیان اینکه ۲۶۴ هزار تن کالا از مبادی رسمی گمرکی استان سمنان طی یک سال اخیر صادر شده است، ابراز کرد: از دهه فجر سال قبل تا دهه فجر امسال  ۱۰۷ میلیون دلار کالای صنعتی و معدنی از مبادی رسمی و گمرکی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صادرات استان به لحاظ وزنی نسبت به سال گذشته ۱۲ و نیم درصد رشد داشته است، تاکید کرد: به عبارت دیگر در یک سال اخیر استان سمنان بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تن کالای بیشتری از سال قبل از آن صادر کرده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه از لحاظ زیادی نیز ۰.۱۵ درصد رشد در صادرات استان سمنان شاهد بودیم، افزود: ۵۱ میلیون دلار کالا در فاصله دهه فجر سال قبل تاکنون به استان وارد شده که نشان می‌دهد تراز صنعتی و معدنی استان مثبت بوده است.

احمدی با بیان اینکه سود، سیم، شیرینی و بیسکوئیت، کولر آبی، شوینده، پلیمرهای بر پایه محصولات غیرنفتی و … در زمره صادرات استان سمنان بوده است، بیان داشت: در یک سال اخیر در استان سمنان ۲۰۲ مورد کارت بازرگانی صادر شده که نشان می دهد توجه ویژه ای به مقوله بازرگانی نیز وجود دارد.

برچسب ها: صادرات کالا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار