بهره برداری از ۷۸ میلیارد ریال طرح توسعه مخابراتی همزمان با دهه فجر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر طرح های ارتباطی و توسعه مخابراتی شهرستان بن با صرف ۷۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مرتضی بلالی افزود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر، ۳ پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهرستان بن به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: این طرح ها شامل ارتقا ۲ سایت همراه اول به نسل سوم و چهارم، احداث سایت جدید مرکز بهداشت بن و اجرای ۶۰ کیلومتر بر تار پروژه توسعه ارتباط روستایی بر بستر فیبر نوری در روستا‌های شیخ شبان و لارک است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تاکید بر اولویت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اتصال روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، تشریح کرد: هم اکنون بیش از ۷۰ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این استان تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات هستند.

گفتنی است: غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا شهرستان بن و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب پایان بخش این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار