تجهیز تلفن‌های روستای مارکده شهرستان سامان به فیبر نوری

۱۰۰ درصد تلفن‌های روستای مارکده چهارمحال و بختیاری به فیبر نوری مجهز شدند.

محمدرضا کیوانی هفشجانی رئیس شرکت مخابرات سامان با اشاره به انتخاب روستای مارکده به‌عنوان روستای پایلوت چهارمحال و بختیاری برای فیبر نوری گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد تلفن‌های این روستا در بستر فیبر نوری است.

وی تاکید کرد: همچنین تمامی اهالی روستای چم‌زین تا پایان تابستان امسال می‌توانند از مزیت‌های تلفن‌های فیبر نوری بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


کیوانی با اشاره به انجام تجهیزات فیبر نوری از مرکز مخابرات تا مقصد نهایی (خانه مشتری) در سامان افزود: مقدمات ثبت‌نام برای مشتریان به‌منظور بهره‌مندی از مزیت‌های فیبر نوری تا ۱۰ روز آینده فراهم می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های مرتبط با فیبر نوری در سامان اضافه کرد: متقاضیان بهره‌مندی از فیبر نوری می‌توانند درخواست خود را از خانه و یا با مراجعه به مرکز شهدای شهر سامان اعلام کنند و دیگر نیازی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیست.

کیوانی با بیان آنتن‌دهی مطلوب تلفن‌همراه در تمامی نقاط شهرستان سامان ادامه داد: تنها دو سه نقطه در این شهرستان با مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه مواجه است که این مشکل به‌زودی رفع می‌شود.

وی اظهار داشت: مشترکان تلفن‌همراه در صورت مشاهده هرگونه مشکل مرتبط با آنتن‌دهی می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۹۹۹۰ به اپراتور اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار