بهره برداری از ۹۹ طرح مخابراتی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۹۹ طرح مخابراتی به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - هومان محمودی مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۹۹ طرح مخابراتی شامل بهینه‌سازی، افزایش فناوری و ارتقاء سرعت اینترنت و همچنین ایجاد سایت جدید به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

در مجموع این طرح‌ها ۱۵ سایت جدید مخابراتی در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، اردل و شهرکرد افتتاح خواهد شد تا مجموع سایت‌های فعال همراه اول در استان به ۴۳۰ سایت افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


در دهه فجر امسال در شهرستان شهرکرد ۱۸ طرح افزایش فناوری و ارتقاء خدمات اینترنت نسل‌های دوم به سوم و چهارم و ۶ طرح بهینه سازی به ارزش ۶۰ میلیون تومان آماده افتتاح است و در شهرستان بروجن نیز ۵ طرح افزایش فناوری و ۲ طرح بهینه‌سازی به ارزش هفت میلیارد تومان و در شهرستان لردگان ۴ طرح افزایش فناوری، ۲ طرح بهینه‌سازی و ۲ سایت جدید به ارزش ۱۴ میلیارد تومان از سوی شرکت مخابرات آماده‌سازی شده است تا کیفیت ارائه خدمات به مشترکین افزایش یابد.

در شهرستان‌های فارسان و اردل نیز هرکدام ۶ طرح مخابراتی افزایش فناوری و بهینه‌سازی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای بهبود خدمات همراه اول در شهرستان‌های کیار ۹ طرح و در بن ۲ طرح مخابراتی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

هم‌اکنون بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار مشترک دائمی و اعتباری در چهارمحال و بختیاری از خدمات ارتباطات سیار همراه اول استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار