برگزاری نمایشگاه توانمندی های مجتمع مس سرچشمه

سومین نمایشگاه توانمندی‌ها ونیازمندی‌های مجتمع مس سرچشمه در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان امشب درافتتاح نمایشگاه در رفسنجان گفت: ظرفیت‌هایی مانند توانمندی جوانان استان، وجود دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و نیز شرکت‌ها و ظرفیت‌های معدنی در استان می‌توانند به رفع نیاز‌های شرکت مس و شرکت‌های دیگر کمک کنند.

امیر حسن زاده بیان کرد: باید برای رفع این نیاز‌ها نمایشگاه‌های گسترده‌ای در سراسر استان برپا شود که هم توانایی جوانان و هم نیاز‌های شرکت‌ها معرفی شود و هم شرکت‌هایی که می‌توانند قطعات مورد نیاز را تولید و بومی سازی کنند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال بر پایه تولید دانش بنیان است بهتر است شرکت‌ها به سمت شرکت‌های دانش بنیان بروند و به دانش بنیان‌ها اعتماد کنند و از طرفی بازدید توسط دانشجویان از ظرفیت‌های صنعتی می‌تواند به رفع نیاز‌های صنایع کمک کند.

حسن زاده عنوان کرد: در این راستا ضمن اشتغالزایی، اعتماد به نفس و نشاط در جوانان افزایش و ارتقا میابد.

او همچنین در مورد تولیدات متمع مس سرچشمه هم گفت: توانایی این مجتمع در تولید ۱۵۰ هزار تن کاتد در سال که ۴ درصد نسبت به تولید سال قبل افزایش یافته نشان می‌دهد توانایی مس خوب و مطلوب است، اما با این وجود باید این مجموعه معدنی برای توسعه پایین دستی مس و قطعه سازی‌ها بیشتر تلاش انجام شود.

برچسب ها: مس سرچشمه ، قطعه سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار