در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نرخ پارکینگ‌های بخش خصوصی ۲ برابر پارکینگ‌های شهرداری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های شهرداری به لحاظ کیفی ارتقاء داده می‌شود.

مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت پارکینگ‌های شهرداری تهران گفت: اختلاف نرخ فاحشی بین «حق توقف در پارکینگ‌های متعلق به بخش خصوصی» با «پارکینگ‌های شهرداری» وجود دارد که همیشه مورد چالش بوده است.

وی افزود: نرخ مصوب اتحادیه پارکینگ‌داران در سال جاری بیش از دو برابر شهرداری بوده؛ این رقم در اتحادیه حدود ۱۰ هزار تومان و برای پارکینگ‌های شهرداری ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. با افزایش مد نظر، سال آینده نرخ در پارکینگ‌های شهرداری به ۶ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد و اتحادیه نیز حتما افزایش قیمت خواهد داشت.

مشاور شهردار تهران در امور ترافیک افزود: در حال حاضر قرار است برنامه‌ای بر اساس تکلیف شورای شهر اجرا کنیم و بخشی از آن اجرا شده است. بدین ترتیب کل پارکینگ‌های شهرداری مجهز به سیستم‌های هوشمند و سنسور خواهند شد. همچنین اعلام ظرفیت و سایر تجهیزات هم اضافه خواهد شد.

شفیعی با بیان اینکه پارکینگ‌های شهرداری به لحاظ کیفی ارتقا داده می‌شود، ولی از نظر نرخ خدمات پایین هستیم، گفت: شهرداری در حال حاضر ۲۵ پارکینگ در سطح شهر دارد که بنا است پارکینگ‌های جدید نیز اضافه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار