مدال‌آوری سنگنوردی و بوکس در هانگژو مشروط به حمایت کمیته

در ادامه نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲، مسئولان سوارکاری، کوهنوردی، بوکس و جودو از خواسته‌ها و شروط لازم برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی صحبت کردند.

در پایان دور نخست نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز چهارشنبه نشست فدراسیون‌های سوارکاری، کوهنوردی، بوکس و جودو با حضور سیدمناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی‌زاد نائب رئیس کمیته، مریم کاظمی‌پور معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش، علی رغبتی مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر شورای برون‌مرزی و برخی مدیران کمیته به‌طور مجزا برگزار شد.

بررسی قوانین قرنطینه در نشست سوارکاری

در نخستین نشست امروز، دهدشتی سرپرست دبیری، شفیعی مشاور و کیان مهر نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری، گزارشی درخصوص شرایط سوارکاران داخل و خارج از کشور ارائه کردند. همچنین در خصوص مقررات قرنطینه و اعزام سوارکاران و اسب‌ها به بازی‌های آسیایی مباحثی مطرح شد.

مدال‌آوری مشروط سنگنوردی در رقابت‌ها

در نشست فدراسیون کوهنوردی رضا زارعی رئیس فدراسیون به همراه کادرفنی فدراسیون حضور داشتند. در این جلسه زارعی گزارشی در خصوص شرایط ملی‌پوشان در سه ماده سرعت، بولدرینگ و سرطناب ارائه کرد. همچنین درخصوص برنامه‌ریزی‌های فدراسیون تا پایان شهریور از جمله اردو، تورنمنت، کمپ و تور‌هایی که عمدتا در اروپا برگزار می‌شود توضیحاتی مطرح کرده و گفت: خوشبختانه در کنار ورزشکاران با تجربه خانم و آقا، نسل جوانی ظاهر شدند و تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند. اگر بتوانیم شرایط حضور در اردو‌ها و تورنمنت‌ها را برایشان فراهم کنیم ازنظر تجربه هم آماده می‌شوند و می‌توانند در مدال‌آوری سهیم شوند.

بوکس امیدوار به مدال‌آوری

نشست دیگر امروز که با حضور علی دانشمندفرد سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی و حسین نهرودی سرمربی برگزار شد، در خصوص وضعیت ملی‌پوشان بوکس، تمرینات و مشکلات مالی توضیحاتی ارائه شده و مسئولان فدراسیون خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدند. در این نشست مسئولین و کادر فنی بوکس تاکید کردند در صورتی‌که بتوانند شرایط ایده‌آلی برای ملی‌پوشان فراهم کنند، هم شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارند و هم در بازی‌های آسیایی روی سکو خواهند رفت.

جودو خواستار اردوی بلند مدت خارجی شد

در نشست فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون به‌همراه مریم بهاروند نایب رئیس و صدیقه کعبی‌زاده دبیرکل فدراسیون حضور داشتند. میراسماعیلی درباره ملی‌پوشان جودو که در اردو هستند توضیحاتی ارائه و اعلام کرد بدلیل تعلیق، ورزشکاران موفق به حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات بین‌المللی نشدند و امیدوارند با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط برگزاری اردو‌های بلندمدت در خارج از کشور فراهم شود تا ملی‌پوشان بتوانند نقاط ضعف خود را در تمرین با جودوکاران سایر کشور‌ها جبران کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار