دستگاه دیپلماسی نمایشگاه مجازی شکوه ۴۴ را برگزار می‌کند

مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، نمایشگاه سه بعدی شکوه ۴۴ را در فضای مجازی در معرض بازدید عموم قرار داده است.

مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه سه بعدی "شُکوه ۴۴" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را در فضای مجازی در معرض بازدید عموم قرار داده است.

این سکوی جدید با آدرس fair.mfa.ir در فضای وب، اندروید و آی او اس قابل دسترسی است.

"شُکوه ۴۴ " با نمایی ۳۶۰ درجه از ورودی ساختمان وزارت امور خارجه بازدیدکنندگان را وارد محوطه نمایشگاهی می‌کند که شامل سالن‌های زیر است:

-روایت رویش: نمایشگاه تصاویر دیده نشده یا کمتر دیده شده از انقلاب اسلامی
- روایت افتخار: نمایشگاه عکس نوشته، اینفوگرافی و تولیدات گرافیکی در ارتباط با انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چهل و چهار ساله آن.
- روایت فتح (سالن سینما): فیلم‌هایی در معرفی جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی
- روایت حماسه (اتاق صوتی): بانک سرود‌های انقلاب اسلامی
- روایت حقیقت (کتابخانه و اسناد): مهمترین اسناد مربوط به انقلاب اسلامی از جمله مجموعه کامل اسناد لانه جاسوسی در ۱۱ جلد، بیانیه گام دوم انقلاب، وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره)، وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان اروپا

- چشم انداز (بخش ویژه): عکس نوشته‌ها و مطالبی مرتبط با با نگاه به آینده و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی

پس از نمایشگاه مجازی "یاد یار" که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، این دومین اقدام نمایشگاهی وزارت امور خارجه در فضای مجازی است که این بار در فضایی سه‌بعدی طراحی گردیده است.

این نمایشگاه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی عرضه شده و تمام تصاویر و محتوا‌های عرضه شده در آن قابلیت دانلود و ذخیره‌سازی دارند. دستگاه دیپلماسی برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار