رئیس جمعیت هلال احمر در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور حضور در چندین برنامه به استان کرمان سفر کرد.

پورحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با هدف افتتاح پروژه‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، آموزشی، امدادونجات و بازدید از پروژه‌های حمایتی و معیشتی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کرمان سفر کرد.

در این سفر، کولیوند با همراهی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر پنجمین مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی در استان کرمان با نام موقوفه حضرت زینب (س) در شهرستان سیرجان افتتاح خواهد کرد.

بازدید از داروخانه و رونمایی از سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان بخش دوم سفر رئیس جمعیت هلال احمر در این شهرستان است.

افتتاح ساختمان جدید الاحداث پایگاه امدادونجات کوهستان، پایگاه امدادونجات سردار شهید علی ماهانی، رونمایی از ۸ دستگاه خودروی امدادی، اداری و نجات، تجهیزات امدادونجات و ارتباطات سیار، رونمایی از ۹۱ تانکر آب و بیش از هزار بسته غذایی طرح ملی نذرآب ۵ از برنامه‌های سفر رییس جمعیت هلال احمر به استان کرمان است.

حضور در مراسم جشن انقلاب در شهرستان سیرجان و ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمعیت هلال احمر به کرمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار