رونق ساخت مسکن در کشور با تسهیل گری محقق می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت سیزدهم نیاز موجود برای مسکن را با سیاست‌های مختلفی در حوزه تسهیل گری در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  مهرداد بذرپاش گفت:دولت به عنوان یک تسهیلگر در کنار مردم حرکت مجدانه‌ای را آغاز کرده است و سختی‌های زیادی دارد که در حال حاضر علاوه بر تعهد خود در حوزه مسکن تعهدات دولت‌های قبلی را هم اجرا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: امروز بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان به بهره برداری رسید که این امر نشان دهنده این است که دولت با تمام توان خود، بار بزرگی را در حوزه مسکن بر دوش گرفته است؛ هرچند در این بخش با تقاضا‌های انباشته‌ای از سال‌های گذشته مواجه است.

بذرپاش توضیح داد: دولت سیزدهم نیاز موجود برای مسکن را با سیاست‌های مختلفی در حوزه تسهیل گری در دستور کار دارد که به عنوان یک حرکت مجدانه توسط رئیس جمهوری و همه اجزای دولت این موضوع را محقق خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همه به این موضوع واقفند که به ثمر نشاندن تامین هزاران واحد مسکونی در شرایط کنونی اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، امری بسیار دشوار است. 

بذرپاش در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت دهه فجر ادامه داد: در آستانه ولادت انقلاب اسلامی قرار داریم و همان طور که می‌دانیم، امام خمینی (ره)، با توسل به خداوند، توانست اثری ماندگار به جای بگذارد که در تمام تاریخ به یاد خواهد ماند. با وجود این که این روز‌ها شاهد ظلم به انقلاب اسلامی هستیم، باید به یاد داشته باشیم که امام توانست ملتی بزرگ را به صورت یکپارچه به خروش آورد.

گفتنی است امروز وزیر راه وشهرسازی  با اهدای کلید یک واحد مسکونی و واگذاری به متقاضی، علاوه بر افتتاح یک هزار و ۲۰۵ واحد در استان خراسان رضوی که هزار و ۵ واحد آن در شهر گلبهار بود، به صورت ویدیو کنفرانسی یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در کرمانشاه، یک هزار و ۴۸۰ واحد در خوزستان و مابقی در استان گلستان افتتاح شد که مجموع آن‌ها به ۴ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.

برچسب ها: مسکن مهر ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ب معلولان میگین ثبت نام کنن برای نهضت ملی مسکن و از بهزیستی میگین اول پول واریز کنین بعد کمک کنیم

اخه پول داشتیم چرا بهزیستی ثبت نام میکردیم؟؟

خوب ثبت اسناد هس تحقیق کنین من خونه دارم؟! از بانک تحقیق کنین ببیند من پول دارم . بیایین خونه تفتیش کنین ببینید مثل بعضی ها دلار و سکه و طلا دارم؟؟

سر کار نه کارفرما بهمون ارزش گذاشت چند ساله نه ازدواج مون سر گرفت نه از طرف خانواده حمایت شدیم بخاطر دختر بودن مون .......
آخرین اخبار