۱۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار دنا گفت :باحضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۱۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار دنا می گوید: از این تعداد ۹۸ طرح افتتاحی و ۱۴ طرح کلنگ زنی شد.

کورش درخشان زاده سرجمع اعتبار این طرح‌ها را هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از عمران روستایی و شهری، انتقال آب، برق رسانی، کشاورزی، اقتصادی، گردشگری و راهداری است.

درخشان زاده اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان دنا گفت: خوشبختانه بیش از ۱۳۰۰میلیارد تومان جدا از اعتبارات پل کلو به طرح‌های گردشگری، راه، کشاورزی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در شهرستان دنا اختصاص داده شد که خیلی از این اعتبار تخصیص یافته است و مابقی هم به زودی تخصیص داده می‌شود.
مهدی روشنفکر با بیان اینکه شهرستان دنا به دلیل اجرای طرح‌های عمرانی به الگویی برای دیگر شهرستان‌های استان تبدیل شده است افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال افراد جویای کار در همه مناطق شهرستان دنا بویژه مناطق روستایی این شهرستان فراهم می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.