مشکل قطعی و اختلال شبکه تلفن ثابت بازار امیرکبیر آبادان برطرف شد

مدیرکل مخابرات خوزستان گفت: مشکل شبکه ارتباطی تلفن ثابت بازار امیری آبادان و خیابان‌های اطراف که به دلیل حادثه ساختمان متروپل دچار اختلال و قطعی شده بود، برطرف و ارتباط تلفن مشترکان وصل شد.

رحیم فلاح زاده مدیرکل مخابرات خوزستان گفت: از حادثه ریزش ساختمان متروپل و صدمه دیدن زیر ساخت شبکه و زیر آوار ماندن تجهیزات و منصوبات مخابراتی، شبکه تلفن ثابت در بازار امیری و خیابان‌های اطراف دچار اختلال و ارتباط تلفن ۶۰۰ مشترک قطع شد.

وی گفت: پس از تخریب و ریزش قسمتی از ساختمان باقیمانده متروپل، کافوی نوری odc صدمه و کافوی شماره سه مسی منصوبه در آن محل نیز به کلی تخریب و از مدار خارج شد که باعث اختلال و قطع ارتباط تلفن ثابت ۴۰۰ مشترک دیگر باقیمانده در آن محدوده شد.

مدیرکل مخابرات خوزستان ادامه داد: به دلیل مسدود بودن منطقه، صادر نشدن مجوز به دلیل نا ایمن بودن محل، امکان کار در مجاورت ساختمان متروپل وجود نداشت که این امر سبب تاخیر در اصلاح زیرساخت و نصب تجهیزات فنی جدید شبکه تلفن ثابت مشترکان مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) واقع در محدوده خیابان بازار امیری و خیابان‌های اطراف ساختمان متروپل شده بود.

فلاح زاده بیان کرد: پس از تخریب کامل ساختمان متروپل، همزمان با آواربرداری و پس از پیگیری و دستور مدیر منطقه، و با تامین کردن تجهیرات و منصوبات جدید مخابراتی، عملیات اصلاح و رفع خرابی از شبکه تلفن ثابت مشترکان مرکز امام خمینی (ره) آغاز شد.

وی افزود: با تلاش ماموران فنی و عملیاتی در مدیریت مخابرات آبادان و پس از حفاری بیش از ۱۰۰ متر و ۳۹۰ متر کابل کشی، کابل‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ زوج و مفصل بندی و همچنین با اصلاح زیر ساخت ها، تجهیزات جدید کافوی مسی مخابراتی نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با راه اندازی دوباره کافو‌های جدید و عملیات برگردان و رانژه کردن و همچنین با بروز رسانی منصوبات، اختلالات پیش آمده در شبکه رفع، و ارتباط تلفن‌های ثابت مشترکان مرکز تلفن امام خمینی (ره) دوباره وصل و وارد مدار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.