۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار بهمئی گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.

حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم و آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های مختلف شهرستان بهمئی بر تکمیل و راه اندازی طرح‌های مختلف تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌های مختلف بویژه در حوزه عمرانی و زیربنایی و ایجاد اشتغال و رونق تولید شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی باشیم.

جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: کلنگ زنی طرح بزرگ پرورش مرغ برای تولید گوشت سفید با میزان سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم از جمله این طرح هاست.

فرماندار بهمئی نیز گفت: این طرح‌ها با اعتبار بیش از دویست و هشت میلیارد و یکصد و هشتاد یک میلیون تومان در این شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شدند.

علی محمدی با بیان اینکه، از این تعداد ۲۷ طرح افتتاحی و ۶ طرح کلنگ زنی شد افزود: طرح‌های گوناگونی با همکاری دستگاه‌های مختلف در بهمئی اجرا شد که سالن ورزشی شهید داوود جاودانیان، کلنگ زنی طرح‌های اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی و حوزه‌های زیربنایی، بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی، آغاز اجرای طرح‌های آموزشی، آسفالت راه‌ها و مسیر‌های ارتباطی از مهمترین آنهاست.

او با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال ۲۵۸ نفر فراهم می‌شود، افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از عمران روستایی و شهری، انتقال آب، برق رسانی، کشاورزی، اقتصادی و راهداری است.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه، امروز سالن ورزشی منطقه کت در فاصله ۱۷ کیلومتری شهر لیکک در سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی و در دهه فجر امسال از محل اهدایی وزارت نفت به ورزش استان، افتتاح شد، گفت: سالن ورزشی کت در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با هزینه ۳ میلیارد و یکصدمیلیون تومان افتتاح شد.

او گفت: همچنین امروز کلنگ عملیات اجرایی طرح آسفالت و لکه گیری محور ارتباطی شهر لیکک و منطقه قلات به استان خوزستان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به زمین زده شد.

۳ مورد گلخانه، ۸ طرح جهاد کشاورزی در حوزه پروار بندی و پرورش مرغ زنجیره‌ای، گوشتی و شترمرغ، ۴ سایت ارتباطی، مخابراتی، توسعه سیستم و فیبر نوری، ۲ طرح راه سازی، احداث ۶ مدرسه در مناطق مختلف، ۲ مورد ساماندهی گلزار شهدا، یک طرح روشنایی معابر، احداث دارالقران، یک طرح سالن ورزشی، اجرای عملیات آبخیزداری، اجرای طرح هادی روستایی از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی شده در این شهرستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.