امام جمعه زنجان:

راهبرد اصلی دشمن بی اعتمادسازی مردم نسبت به حکومت است

امام جمعه زنجان گفت: بنا به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، راهبرد اصلی دشمن ایجاد اختلاف و بدبینی بین گروه‌های سیاسی و سازمان‌ها و بی اعتمادسازی مردم نسبت به حکومت است.

 حجت الاسلامی علی خاتمی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به رهنمود‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بنا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، راهبرد اصلی دشمن ایجاد اختلاف و بدبینی بین گروه‌های سیاسی و سازمان‌ها و بی اعتمادسازی مردم نسبت به حکومت است و مهمترین تاکتیک او دروغ پردازی و شایعه سازی می‌باشد.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پس از ۴۴ سال باید متفاوت باشد به ویژه آنکه رهبر معظم انقلاب بر این مهم تاکید دارند و حضور در این راهپیمایی لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن در مدت ۴۴ سال گذشته توطئه‌های مختلفی از جمله اغتشاشات اخیر را برنامه ریزی کرد، ادامه داد: دشمنان به رغم همه این دسیسه‌ها به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند، چون اتحاد ملی، نقش بسیار مهمی در پیروزی و پیشرفت انقلاب داشت و سد محکم و سر به فلک کشیده‌ای در برابر دشمن است و امروز نیز باید این مهم حفظ شود.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه به موضوع عفو اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رفتار حکیمانه و مهربانانه، ولی امر مسلمین که در عفو اخیر نمود یافت، مقتدرانه بود به طوری که دشمنان را مایوس کرد.

وی در ادامه به شکل گیری وقوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی وقتی به وجود آمد دنیا به ۲ ابر قدرت شرق و غرب تقسیم بندی شده بود که بر دنیا حکومت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه اصل انقلاب در سال ۴۱ آغاز شد که در دوره اوج خفقان بود، افزود: در پیروزی این حرکت اجتماعی سه ضلع مثلث توکل به خدا، رهبری و حضور مردم اثرگذار بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم پیش از انقلاب خشونت، سرکوب، زندان، تبعیض و شکنجه رژیم ستمشاهی را دیدند، ادامه داد: مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شهید دادند و سختی و دشواری‌های زیادی را تحمل کردند تا نهال انقلاب اسلامی به بار نشست.

وی خاطر نشان کرد: توکل به خدا، اتحاد، همدلی، استقامت، صبر و رهبری مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و اکنون نیز پس از گذشت ۴۴ سال ملت ایران بدون توجه به توطئه‌های دشمنان به مسیر پر افتخار خود ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.