معاون رئیس جمهور:

تمام تلاش دولت معطوف به مسئله معیشت است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در یک سال گذشته تمام تلاش دولت معطوف به مدیریت مسئله اقتصاد و معیشت مردم بوده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور شب گذشته در جشن خانوادگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به شرایط دولت در یک سال گذشته گفت: دولت در زمان آغاز به کار با مشکلات زیادی مواجه و به نوعی با کمبود‌های زیادی روبه رو بود.

میثم لطیفی با اشاره به ضرورت رشد بهره وری و ارتقاء این شاخص در کشور افزود: در ۱۰ سال گذشته، شاخص بهره وری، منفی ۹ دهم درصد بود که باید این شاخص به ۲ و نیم درصد برسد.

وی گفت: در یک سال گذشته تمام تلاش دولت معطوف به مدیریت مسئله اقتصاد و معیشت است و به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات معیشتی تلاش می‌کند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: از ابتدای امسال به خاطر جنگ اوکراین و کرونا، زمزمه افزایش قیمت غلات مطرح شد و دولت، قیمت خرید تضمینی گندم را از ۷ هزار تومان به ۲۲ هزار تومان افزایش داد و امروز با چاره اندیشی دولت، مشکلی در زمینه تامین غلات نداریم.

وی با اشاره به تلاش دولت برای مدیریت فضای مجازی افزود: به همت جوانان کشورمان، امروز نرم افزار‌های ایرانی، جایگزین نرم افزار‌های خارجی شده اند و تعداد کاربران پیام رسان‌های داخلی از ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است.

لطیفی به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی در ۴ دهه گذشته اشاره کرد و گفت: تربیت نسل مستقل و انقلابی و پویا جای مباهات دارد و مسیر انقلاب اسلامی پر قوت و پر قدرت در سایه اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
بی عدالتی و بی انصافی عدم رسیدگی به وضعیت دانشجویان محروم و فقیر و فاقد کار گرانی بیش از حد تورم فرسایندهم و فزاینده.عدم توجه به وضعیت فقرا عدم توجه به مشکلات اقشار کارمند.گرانی اقلام و موادغذایی.
آخرین اخبار