فرماندار: راهپیمایی ۲۲ بهمن خاش پرشور تر از قبل برگزار شد

فرماندار خاش گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برخلاف تبلیغات منفی دشمنان اسلام و کشور پرشور تر از قبل در این شهرستان برگزار شد.

صاحب گل صالحی   اظهارداشت: مردم شهرستان خاش در سطح شهر و مناطق پشتکوه و ایرندگان و اسماعیل آباد با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با آرمان های بلند شهیدان، امام راحل و رهبری تجدید پیمان کردند.

وی بیان کرد: مردم مومن و انقلابی خاش با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و ویژگی دشمن شناسی و آگاهی و بصیرت زیر پرچم ملی ایران اسلامی افتخاری دیگر و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

فرماندار خاش با تجلیل از حضور یکپارچه و پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مردم خاش نشان دادند که با اتحاد و همدلی و همبستگی راهی را می‌روند که در آن عزت و جاودانگی میهن است و تبلیغات گسترده و مسموم دشمنان نمی تواند مانع حضور حماسی آنان در صحنه دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی باشد.

وی گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه اقشار و گروه‌ها شرکت کرده و تنفر و انزجار خود را از سران استکباری و صهیونیستی ابراز داشتند.

صالحی تصریح کرد: مردم ایران حامی و پشتیبان مقام معظم رهبری و مسوولان نظام هستند و با وحدت مثال زدنی خود نشان داده‌اند که حضور گسترده شان در صحنه یک دلگرمی بزرگ برای اسلام و انقلاب بوده و یقیناً این حماسه حضور دشمنان را در رسیدن به اهداف ننگین شان ناکام می گذارد.

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار