۷محور شریانی وغیرشریانی مسدود شد

مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: ۷ محور شریانی و غیر شریانی به علت بارش سنگین برف وکولاک مسدود شده است.

آقای غلام عباس بهرامی نیا گفت: هم اکنون ۷ محور شریانی و غیر شریانی به علت بارش برف و کولاک مسدود است که راهداران در تلاش هستند این محورها را بازگشایی کنند.

به گفته مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری، محورهای مسدود شريانی ریگان – ایرانشهر ، کیاسر – سمنان، کرج – چالوس  و آزادراه تهران - شمال  و سه محور غیر شریانی  مسدود است.

او می گوید: محور شمال غرب کشور  و استان های  مرکزی، تهران، قم، مرکزی، البرز و همدان شاهد بارش شدید برف هستند؛ بنابراین افراد از انجام ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

بهرام نیا گفت: در حال حاضر تمامی نیروهای راهداری آماده باش هستند و به اندازه کافی شن و نمک دپو شده و ماشین آلات هم در  تمامی محورهای کوهستانی مستقر هستند.

 

 

 

*محورهای مسدود غیر شریانی :

 

1) خوانسار – بوئین  

 

2) کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری) 

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۰۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : الحمدلله رب العالمین راه های هوایی مسدود نیستند با پهبادهای باربری که قدرت عکس برداری و فیلمبرداری و صدا برداری دارند و هلیکوپترهای خدمات رسانی مختلف با نیازمندان آن مناطق ارتباط برقرار کنید و به تمامی مناطقی که نیازمند خدمات رسانی مختلف هستند خدمات رسانی هوایی کنید تا انشاالله راه های زمینی باز شود . و من الله توفیق التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه و صلوات
آخرین اخبار