در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خانه اول و عشق من تئاتر و سینما است

اتابک نادری بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون کشورمان با حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: خانه اول و عشق من تئاتر و سینما است.

اتابک نادری بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون کشورمان با حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: خانه اول و عشق من تئاتر و سینما است. 

وی در پاسخ به حضور نیافتن دیگر هنرمندان در نشست‌های خبری و نوعی کم احترامی به اهالی رسانه می‌تواند باشد، گفت: من وکیل آن‌ها نیستم، اما در برابر کاری که انجام می‌دهم تمام قد می‌ایستم و مسئولش هستم. 

نادری ادامه داد: بحث رسانه و همکاران رسانه بخشی از بدنه فرهنگ هنر است؛ حالا چه سینما باشد چه تئاتر همیشه به احترام این دوستانم و به احترام شهیدی که نقش آن را بازی کردم حتما باید حضور پیدا می‌کردم؛ ولی اگر دوستی هم نیامده و حاضر نشده است همانقدر دوستانی که آمدند هم ارزشمند است؛ مخصوصا در دوره‌ای که نیاز به همبستگی داریم و با عفو بزرگی که شکل گرفته است این نشان از همبستگی است و ما نباید به دنبال تفکیک این افراد باشیم. 

وی در خصوص حضور خود در نشست خبری فیلم‌های پاور گفت: من زمانی که فیلم روستایی ام بازی‌می‌کردم می‌آمدم، من بازیگری هستم که قبل از همه این جریانات حرفه‌ام این بوده است و حدود سی و چند سال است که من بازی می‌کنم و خانه اول و عشق من تئاتر و سینما است، دلخور هم باشم خانه خود را ترک نمی‌کنم؛ سفر چرا چرا ماند و انتقاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.