کاهش بروکراسی اداری مشوقی برای فعالیت سرمایه گذاران

نماینده مردم کوهبنان در مجلس گفت: باید با کاهش بروکراسی اداری زمینه را برای فعالیت بیشتر سرمایه گذاران رقم بزنیم.

با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کوهبنان و سرمایه گذار بخش خصوصی مشکلات پیش روی سرمایه گذاری در کوهبنان بررسی شد.

نماینده مردم کوهبنان در مجلس گفت: کوهبنان و طغرالجرد بهشت معادن زغالسنگ، سرب و روی، خاک نسوز  است، اما طی دوران گذشته در معرض بی توجهی قرار گرفته که همگان باید برای پیشرفت این خطه تلاش کنند.

در ادامه توکلی فرماندار کوهبنان گفت: فاز اول کارخانه گنج پنهان شفا بخش کوهبنان در ایام دهه فجر کلنگ زنی شد و تا خرداد  سال آینده فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: طبق قول مساعد سرمایه گذار فاز دوم و سوم این کارخانه تا شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که در اقتصاد و در اشتغال شهرستان اثرگذار خواهد بود.

فرماندار کوهبنان افزود: با تمام توان تلاش خواهیم کردکه مشکلات مربوط به تغییر کاربری، صدور پروانه ساخت، انتقال گاز شهری به کارخانه، پرداخت تسهیلات بنیاد علوی به سرمایه گذار برای گسترش خدمات سریع‌تر انجام شود.

در این نشست مدیر عامل شرکت گنج پنهان شفابخش گفت: احداث ساختمان کارخانه با جدیت در حال انجام است تعدادی از تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز کارخانه خریداری و به شهرستان منتقل شده و‌مابقی تجهیزات طی روز‌های آینده به منطقه ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: در صورت تعامل و همکاری ادارات همچنین رفع موانع و مشکلات موجود بزودی آب معدنی، دوغ و عرقیجات با برندکوهبنان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار