استاندار سمنان:

زمینه تحویل ٧٠٠ واحد نهضت ملی مسکن تا نیمه اسفند فراهم شود

هاشمی گفت: مقدمات تحویل ٧٠٠ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در ایوانکی از سوی دستگاه‌های مرتبط تا نیمه اسفندماه فراهم شود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندا سمنان در نشست شورای مسکن استان سمنان افزود: نظارت ها در بحث رعایت شاخصه‌های ایمنی ساختمان و سلامت مردم در بحث اجرا و احداث مساکن در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویژه دنبال شود و در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: ادارات کل راه و شهرسازی استان ، بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای شهر جدید ایوانکی تا ۱۵ اسفند سال جاری اقدامات لازم‌ برای تحویل ۷۰۰ واحد مسکونی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه شورای مسکن‌ استان اختیارات لازم در بحث های تغییر کاربری، واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات را در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد، ابراز داشت: همه موظف هستند تا در راستای رضایتمندی مردم استان گام بردارند.

وی بیان کرد: در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از مصالح، پیمانکاران و نیروی کار داخل استان اولویت دارد.

استاندار سمنان از عملکرد شهرداری های استان در همکاری مطلوب برای زیرسازی و آماده‌سازی زمین‌های مختص اجرای طرح نهضت ملی مسکن، قدردانی کرد.

ایمنی و اسکان سفرهای نوروزی در اولویت قرار گیرد

هاشمی در نشست شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان سمنان نیز گفت: تدابیر و اقدامات لازم در راستای آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و تردد ایمن در راه های استان، اتخاذ شود.

وی گفت که تمام امکانات دستگاه های اجرایی با توجه به سرمای هوا در صورت نیاز در راستای حمل و نقل و همچنین اسکان‌ مسافران در راه‌مانده، در اختیار ستاد مدیریت بحران استان باشد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، مسافرت ها در دهه سوم اسفند امسال آغاز می‌شود، اضافه کرد: ضرورت دارد همان اقدام‌هایی که در تابستان ۱۴۰۱ در ستاد اجرایی خدمات سفر در روستاها توسط دهیاری ها و خودروهای با چراغ گردان برای راهنمایی مسافران انجام شد، در ایام‌ نوروز ۱۴۰۲ نیز برنامه‌ریزی شود.

هاشمی ابراز داشت: در ورودی شهرها تدابیر لازم برای استقرار بازارچه های محصولات صنایع دستی در ایام نوروز ۱۴۰۲ برای ترغیب مسافران جهت حضور در شهرها، اتخاذ و شهرداری‌ها امکانات را فراهم‌ کنند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم در راستای تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده توسط وزیر راه و شهرسازی برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه های استان در دستور کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.