انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تامین اجتماعی

تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و سازمان تامین اجتماعی منعقد شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جلسه انعقاد تفاهمنامه دانشگاه آزاد اسلامی و تامین اجتماعی به اهداف دانشگاه از عقد تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی، کارآموزی و کارورزی دانشجویان علوم پزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، تصویر برداری، تغذیه، بهداشت، اتاق عمل، هوشبری و مهندسی پزشکی، روانشناسی بالینی و روانشناسی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استان یزد از جمله اهداف این برنامه است.

او با اشاره به حضور دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری واحد یزد و میبد در این بیمارستان ضمن تشکر از مسئولان و پرسنل زحمتکش بیمارستان‌های تامین اجتماعی در رابطه با میزبانی و سرویس دهی به دانشجویان خواستار ارائه خدمات مطلوب‌تر در این زمینه به دانشجویان شد.

عقد تفاهمنامه از سوی محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های دانشگاهی مجری رشته‌های مجری علوم پزشکی جهت اجرا ابلاغ شد.

در این جلسه احمد شجری رئیس دانشکده علی بن ابیطالب و حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی یزد و معاونین دانشگاه و مسئولان تامین اجتماعی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار