کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی هزار متر مربع اراضی ملی که از سوی فردی فرصت طلب و سودجو تصرف شده بود کشف و آزاد شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به منظور مقابله جدی با جرائم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی یک مورد زمین خواری در یکی از مناطق شهر یزد کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از سوی ماموران مشخص شد، فردی سودجو با اقدامات غیر قانونی هزار متر مربع از اراضی دولتی در یزد را به صورت غیر قانونی تصرف کرده است.

بهدانی فرد ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد، ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
در یکی از شهرستان ها زمین یک مسجد تاریخی که وقفی بوده است و در تاریخ نوشته شده حالا زمین خوارها مثل لاشخور دنبال این زمین هستند و سال ها است که دادگستری این زمین خواران را ادب نمی کند
آخرین اخبار