فرماندار ادعا می‌کند پاکسازی تصادف قطار سمی اوهایو ادامه دارد

فرماندار اوهایو گفت عملیات پاکسازی مواد سمی تصادف قطار ادامه دارد و ساکنان می‌توانند با گذشت ۵ روز پس از حادثه به خانه‌هایشان بازگردند.

«مایک دیواین» فرماندار ایالت اوهایو اصرار دارد که عملیات پاکسازی مواد سمی تصادف قطار در نزدیکی مرز پنسیلوانیا که یک ابر گاز سمی را بر فراز شهر برجای گذاشته، ادامه دارد و این در حالی است که ساکنان درمورد تأثیرات آلودگی بعدی بر سلامتی تردید دارند.

پس از اینکه مقامات مواد شیمیایی سمی را رها کردند و سوزاندند، دواین اعلام کرد که بازگشت ساکنان به خانه‌های خود تنها ۵ روز پس از حادثه امن است. با این حال، بسیاری ادعا کرده‌اند که هنوز از علائم نامطلوب مانند سردرد رنج می‌برند.

نورفولک و راه‌آهن جنوبی در پاسخ به یک نماینده اتحادیه پیشرو که خواستار هشدار‌های متعدد در مورد نادیده گرفتن اقدامات ایمنی به دلیل کاهش هزینه‌ها شده بود، اصرار داشتند که ایمنی بالا است.

کلاید ویتاکر از SMART-TD، بزرگترین اتحادیه راه آهن ایالات متحده، گفت: «هیچ‌کس نمی‌خواهد گوش کند تا زمانی که شهری در روی زمین منفجر شود، سپس مردم گوش کنند.»

این در حالی است که دولت آمریکا در مقابل بیماری مردم و مرگ حیوانات در اوهایو که اخیراً در آن یک قطار مشکوک حامل مواد شیمیایی از ریل خارج شد، سکوت کرده است.

رسانه‌های محلی جمعه ۱۴ بهمن گزارش دادند که یک قطار در نزدیکی مرز اوهایو و پنسیلوانیا از ریل خارج و باعث آتش‌سوزی گسترده در این منطقه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار