پدر مسی در بارسلونا/ زمزمه های بازگشت فوق ستاره به نیوکمپ قوت گرفت

زمزمه‌های بازگشت مسی به باشگاه بارسلونا که این روز‌ها متهم به رشوه دادن به داوران شده است، شنیده می‌شود.

نشریه «مارکا» اسپانیا شب گذشته خبر داد باشگاه بارسلونا در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به نایب رئیس کمیته داوران رشوه داده است.

البته این تنها یک ادعا به شمار می‌آید. بارتامئو رئیس وقت باشگاه بارسلونا این اتهام را رده کرده و اعلام نموده تمام پرداخت هایش به در آن ۲ سال به مبلغ ۱.۴ میلیون یورو به «ژوزه ماریا انریکز نگریرا»، نایب رئیس کمیته داوران قانونی بوده است.

در صورت اثبات این اتهامات به بارسلونا شاگردان ژاوی به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد و قهرمانی لالیگا در آن فصل بارسلونا پس گرفته می‌شود.

در جدیدترین خبر نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا از حضور خورخه مسی پدر ابرستاره آرژانتینی در شهر بارسلون خبر داد. پدر مسی به سوال خبرنگاران پاسخی در زمینه دلیل حضورش نمی‌گوید تا به شایعات بازگشت مسی به نیوکمپ بیشتر دامن بزند.

نشریه اکیپ روز گذشته در گزارشی مدعی شد که پس از دیدار خورخه مسی، پدر و ایجنت لیونل مسی با مدیران پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد، دو طرف نتوانستند با یکدیگر به توافق برسند و گویا احتمال ماندن این ستاره آرژانتینی در پاریس، هر روز کم‌تر و کم‌تر می‌شود. حضور کیلیان ام باپه در مرکز پروژه این باشگاه و همچنین تلاش‌های پاریسی‌ها برای فروش نیمار، باعث نارضایتی مسی شده‌اند. حال در ادامه گزارش این نشریه فرانسوی، لیونل مسی در حال بررسی دو گزینه پیوستن به باشگاه آمریکایی اینتر میامی یا بازگشت به بارسلونا جایی که همه چیز برای او شروع شد، است.

برچسب ها: مسی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار