مکالمه جنجالی وایرال شده مورینیو با خبرنگار اتریشی

مکالمه جنجالی مورینیو با خبرنگار اتریشی پس از شکست مقابل سالزبورگ در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

ژوزه مورینیو پس از شکست آ. اس. رم مقابل سالزبورگ در حالی که به شدت برافروخته بود، واکنش تندی به یک سوال خبرنگار اتریشی داشت. شاگردان او پنج شنبه شب در لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند. نیکولاس کاپالدو در دقیقه ۸۸ تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا شکست دقایق پایانی، حسابی سرمربی رم را آتشین کند.

ماتیاس یایسله، یکی از جوان‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپاست که شاگردانش توانستند رم را شکست دهند؛ واکنش او به گل دقایق پایانی تیمش دیوانه‌وار و البته بسیار آشنا بود؛ سرمربی سالزبورگ به سبک شادی‌های معروف مورینیو در پورتو و یونایتد کنار زمین با هیجان دویده و یک جشن جنجالی برگزار کرد؛ جشنی که باعث خشم سرمربی پرتغالی حریف شد.

این تمام شب سخت و اعصاب خردکن مورینیو نبود. تیم او با یک گل لحظه آخری به حریف باخت، سرمربی جوان حریف یک شادی گل اعصاب خردکن که روزی تختصص خودش بود را مقابل چشمانش برگزار شد و در ادامه یک سوال شیطنت آمیز: "چرا تیم آقای خاص در این بازی به هیچ عنوان خاص نبود؟! "

مورینیو که در مواجهه با این سوال به شدت عصبانی شده بود به جای اینکه با صحبت‌های خود، جواب خبرنگار را بدهد، با نگاهی سرشار از خشم و نفرت به چشم‌های او چشم دوخت تا میزان انزجار خود را از چنین موضعی نشان دهد. البته خبرنگار اتریشی هم دست بردار نبود و وقتی سکوت مورینیو را دید پرسید: "آیا صدای من را نمی‌شنوی؟! " او سپس خطاب به دیگر خبرنگاران حاضر با صدای بلندتر تاکید کرد: "گمان می‌کنم او نمی‌تواند صدای من را بشنود. "

این خبرنگار لجباز، اما دست بردار نبود. وقتی سکوت مو ادامه یافت، او دوباره سوالش را با جملاتی متفاوت‌تر تکرار کرد: "چرا شب خاصی نبود؟! " این بار سرمربی رم بالاخره لب به سخن گشود و با بی تفاوتی و کم محلی گفت: "چرا چی نشد؟! "

خبرنگار جواب داد: "امشب برای شما، شب خاصی نبود. چرا این طور شد؟ " این لجاجت با خشم مورینیو همراه شد که جواب داد: "من سوال تو رو نمی‌فهمم. " و ترجیحش این بود که با بازی با کلمات، خبرنگار اتریشی را اذیت کند تا کمی دلش خنک شود. این مکالمه جنجالی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و ویدئوی مربوط به آن تا کنون هزاران بار دیده شده است.

برچسب ها: مورینیو ، وایرال ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار