ماجرای گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان در فضای مجازی چه بود؟

مسعود امراللهی گفت: جریانی که نمی‌خواهد بازار گوشت به ثبات برسد، فضاسازی‌هایی را در فضای مجازی برای برهم زدن بازار ایجاد می‌کند.

آقای امراللهی، مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان گفت: متاسفانه عناصری که نفع خودشان در گران‌فروشی و به هم زدن بازار داخل است، دست به چنین فضاسازی‌هایی می‌زنند. در تصویری که در فضای مجازی منتشر شد گوشت لخم درجه یک که درصد چربی آن کمتر از یک درصد است.

او ادامه داد: روزانه در تهران حدود ۴۰۰ تن گوشت مصرف می‌شود و از این ۴۰۰ تن که توسط انجمن بسته بندی گوشت توزیع می‌شود، ۹۷ کیلوگرم گوشت مغز ران گوسفندی را توزیع می‌کنند که قیمت آن با توجه به همین قیمتی که مصوب شده عرضه می‌شود.

این مقام مسئول گفت: متاسفانه جریانی که نمی‌خواهد بازار آرامش داشته باشد و همان جریانی که پرونده میلیاردی برای گران فروشی آن‌ها ایجاد شد، تنظیم بازار داخل را به هم می‌زنند. اما نمی‌گویند که دولت گوشت مخلوط درجه یک را دولت کیلویی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده را ۱۷۰ هزار تومان عرضه می‌کند. خواهش دارم از مردم که برسی کنند در میادین مختلف گوشت با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غریبه اشنا
۲۰:۰۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
۲۲۰ کجا بود بخدا من امروز گوشت مخلوط گرفتم ۳۵۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
ماجرا چیه عین واقعیته .فقط وعده و وعید تو خالی باید اینقدر باشد نباید اینقدر باشد حرفای تکراری .گوشت زیر ۴۰۰ نیست. شهروند گوشت کیلویی ۴۵۰ تومان .چقدر مردم رو به بازی میگیرید چه مسولانی هستید که از عهده مدیریت قیمت گوشت و مواد خوراکی بر نمیایید. بابا از روی مردم شرم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین مالمیر
۱۲:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
من آدرس میدم شما پیگیری کن -- هایپر مارکت ایرانمال گوشت گوسفند یک کیلو 469 هزار تومان .. فروشگاه جانبو خیابان قزوین یک کیلو گوسفندی 485 هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
سعید.ر
۱۲:۲۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
نترسید قد یه مو فاصله دارن به اون قیمتم سریع میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
جریان نمیخواد عمو ...شما ب قیمت عرضه کن...و رسانه ی کن بازرس نامحسوس بفرس ببینم کی جرات داره تخلف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
دراینده ای نزدیک کیلویی یک میلیون هم میرسه..
آخرین اخبار