افزایش قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی، تخلف است

سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت با واحد تولیدی متخلف برخورد می‌شود.

 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر افزایش قیمت برخی از اقلام لوازم خانگی از سوی تعدادی از واحد‌های تولیدی، موضوع در دستور کار سازمان حمایت قرار گرفت.

متعاقب بررسی‌های میدانی به‌عمل آمده، اقدامات ارشادی از طرق مختلف شامل برگزاری جلسات و انجام مکاتبات لازم مبنی بر عدم وجاهت هرگونه افزایش قیمت بدون طی فرآیند‌های قانونی انجام گرفت.

ضمناً در راستای ساماندهی بازار اقلام خانگی، دستورالعمل ساماندهی بازار محصولات مذکور به سازمان‌های صمت استان‌ها ابلاغ و بر رصد و پایش مداوم و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی، نمایندگی‌های فروش و واحد‌های صنفی این قبیل محصولات از حیث احتکار، عدم عرضه و افزایش قیمت تاکید شد؛ لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با موارد وفق قانون برخورد می‌­شود.

از هموطنان درخواست می‌شود، هرگونه تخلف گران‌فروشی را از طریق سامانه و تلفن ۱۲۴ به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
واقعا این حرفها مزحرف است دلار 50 هزار تومانی را هم دیدیم و سکه سی ملیونی در دولتی که دلار 5 هزار تومان برایش خنده دار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
آره بیان روندقانونیش روطی کنن بعدگرون کنن
دوربین مخفی بازی میکنیدبامردم؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
زیاد نگران نباشید ... هنوز خوب است .... روزی می‌رسد که لوازم خانگی را باید با قرعه کشی ..... و بعد با کد بورسی .... وقیمت های خیلی بالاتر از این خریداری کنیم .... زیاد دور نیست ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
مثل خودرو که اصلا بالا نرفته گران نشده . تودرو ۱۰۰میلیونی ۹۰۰ میلیون شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
بنده امروز رفتم یک قلم لوازم خانگی بخرم علیرغم وجود محصول در فروشگاه ، فروشنده از فروش محصول خود داری کرد و علنا اعلام کرد فعلا فروش نداریم . که حتی من فروشنده گفتم این عمل شما بسیار کار ناجوانمردانه ای است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
جمع کنید این سازمان های بدرد نخور رو فقط حرف میزنند
مردم خبر بدن پس شما چکار میکنید
لطفا از پش صندلی بیا بیرون یه کوچولو
با ملت چی میکنید
از ابتدای انقلاب از خودرو سازان حمایت کردید نتیجه اش شده این نارضایتی اکثریت ملت و تولیدات ۵۰ سال پیش
و حال نوبت بازار لوازم خانگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
گرانی‌گرانی‌خدالعنتتون‌کنه
آخرین اخبار