مهدی رئوفی؛

از افزایش قیمت غذای دانشجویی تا کسر از حقوق

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش قیمت غذا، خوابگاه وکسر از حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران خبر داد.

دانشگاه‌های دولتی مانند دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران امکانات رفاهی مانند خوابگاه، غذای سلف و حقوق برای دانشجویان خود فراهم می‌کنند.

اما شهروند خبرنگار ما از مشکلات مربوط به این امکانات گلایه‌هایی دارد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و احترام ما دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران قبل از ورود به دانشگاه تعهد محضری داده‌ایم که دو برابر مدت زمان تحصیل در مدارس کشور مشغول به تدریس شویم و طبق تبصره‌ای در تعهد محضری ما بود حقوق دریافتی ما نباید به دلیل استفاده از امکانات رفاهی مانند خوابگاه و غذا کسر شود بلکه خود دانشجو جداگانه هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و شرایط ما با دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان فرق می‌کند. در همین راستا بودجه دانشگاه ما به دلایل مختلف کم شده است و به تمامی دانشجویان دانشگاه از تاریخ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ کسری حقوق زده. به همین دلیل دانشجویان در اواخر خرداد ماه امسال با اعتراض و پیگیری از مجلس و وزارت علوم موفق به لغو بسیاری از کسری‌ها شدند.

اما از طرف دیگر غذای دانشجویان و خوابگاه افزایش قیمت داشت  مجدد ۹ درصد کسری به حقوق های ما زده‌اند. خواهش میکنم مشکل ما دانشجویان را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار