مسی یا نیمار شاید بروند، امباپه می ماند/ جدایی یک ضلع مثلث برمودای پی اس جی

آینده مسی و نیمار در گرو تصمیم مدیران پاری سن ژرمن است.

پاری‌سن‌ژرمن با هدایت کریستوف گالیته برای قهرمانی در لیگ یک فرانسه تلاش می‌کند و از سوی دیگر به دنبال جبران شکست ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در دیدار برگشت لیگ قهرمانان است. مدیران این باشگاه نیز در پشت پرده، سیاست‌های آینده را طرح ریزی می‌کنند؛ سیاست‌هایی که طبق آن باید خانه تکانی‌هایی در پاریس باشیم.

آر ام سی در گزارش اخیر خود به نقل از منابع آگاه خبر داده بر اساس سیاست‌های جدید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن احتمال پایان عصر MNM (مسی – نیمار – امباپه) وجود دارد؛ البته کیلیان امباپه مثل سابق، مهره کلیدی این پروژه نیز به شمار می‌رود؛ از بین نیمار یا مسی، اما احتمالا باید یک نفر جدا شود.

بحث تمدید قرارداد لیونل مسی و نیمار در حالی مطرح است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به این کار عجله‌ای ندارد و منتظر است تا با ارزیابی عملکرد این دو بازیکن تا پایان فصل، برای آینده تصمیم گیری کند.

گ که می‌توانند در فصل آینده راهی پاریس را به باشگاه ارائه کرده است. در این لیست نام چهره هایی، چون یوف فوفانا از موناکو، کولو موآنی از فرانکفورت، مارکوس تورام و مانو کونه نیز دیده می‌شود. این گزینه‌ها را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که قرار است آینده پاریس را بعد از فوق ستاره‌های قدیمی شکل بدهند.

 

 

 

 

 

منبع: وررش سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار