فرماندار مشهد مطرح کرد:

تخلف اصناف مرتبط با زائران در محل رسیدگی می‌شود

فرماندار مشهد گفت: تخلفات اصناف در قبال زائران باید با آغاز فعالیت قرارگاه خدمات سفر و قبل از ارسال پرونده به تعزیرات در محل رسیدگی شود.

 محسن داوری فرماندار مشهد در جلسه قرارگاه خدمات سفر گفت: از ۱۵ اسفند قرارگاه خدمات سفر در مشهد تشکیل می‌شود و کمیته‌های فرعی از جمله بهداشت، تنظیم بازار و حمل و نقل باید از قبل راه اندازی و شیفت بندی شوند.

او افزود: در صورتیکه روز ۱۵ اسفند با ناهماهنگی بابت حضور نمایندگان کمیته‌ها و دستگاه‌ها در قرارگاه مرکزی مشهد مواجه شویم، قطعا با دستگاه مربوطه برخورد و مدیر عزل خواهد شد.

فرماندار مشهد ادامه داد: همانطور که مسئولان راهداری اعلام کرده اند باید به میزان ۲۰ درصد ظرفیت موجود به تعداد ناوگان اتوبوس برون شهری پایانه امام رضا (ع) افزوده شود، راهداری تا ۱۵ اسفند فرصت دارد این کمبود را جبران کند.

داوری بیان کرد: می‌توان از ناوگان اتوبوسی کارخانجات و دستگاه‌ها که در ایام تعطیلات فعالیت ندارند برای تامین بخشی از ناوگان مورد نیاز بهره گرفت و راهداری اکنون باید پیگیر تامین ناوگان باشد.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه برخی ناوگان مجبور به حرکت در مسیر مشهد به شکل یک سرخالی هستند،تاکید کرد: موضوع افزایش قیمت بلیت و یا شناور کردن قیمت اتوبوس به مقصد مشهد با مصوبه قرارگاه خدمات سفر ممکن نیست و در صورت لزوم نهاد‌های متولی و راهداری باید از مراجع ذیصلاح در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

او تصریح کرد: شکایت از خدمات تاکسیرانی در حوزه زائران فراوان است، لذا باید تاکسیرانی شماره تلفن و آدرس ستاد‌های فرعی خدمات سفر و رسیدگی به شکایات زائران را در همه تاکسی‌های مشهد نصب کند تا هم راننده و هم مسافر و زائر از پیگیری در خصوص تخلفات آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.