برگزاری جشنواره جایزه فیروزه در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری هشتمین دوره جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی تحت عنوان جایزه فیروزه خبر داد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های ایده‌های استارتاپی، کسب و کار‌های نوپا و کسب و کار‌های تجاری شده برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار ایرانی و اسلامی و هدایای فرهنگی در این رویداد شرکت کنند.

او افزود: صنایع خلاق فرهنگی و هنری یکی از ظرفیت‌های قابل توجه در عرصه اقتصاد است که کمتر به آن پرداخته شده در حالی که تجاری سازی محصولات و کالا‌های فرهنگی و هنری می‌تواند در رشد اقتصادی هر منطقه موثر واقع شود.

عابدی هدف اصلی جشنواره فیروزه را تقویت حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر اعلام کرد و اظهار داشت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه سازی هم افزایی تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالا‌های فرهنگی داخل کشور و معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهاد‌های خصوصی اهداف و سیاست‌های دیگر جایزه فیروزه است که می‌تواند پیامد‌های مثبتی در زمینه فرهنگ و هنر داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ اسفندو به صورت مجازی از طریق تارنمای platzaar.ir است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به این پایگاه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار