هشدار شدیداللحن گردان‌های عزالدین قسام به صهیونیست‌ها

گردان‌های عزالدین قسام به دنبال یورش صهیونیست‌ها به نابلس و شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان تاکید کردند که صبرشان درحال تمام شدن است.

 به دنبال جنایت امروز چهارشنبه صهیونیست‌ها در نابلس سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به صهیونیست‌ها نسبت به لبریز شدن صبر مقاومت غزه هشدار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام در توییتی در این باره خاطرنشان کرد: مقاومت در غزه جنایات روزافزون دشمن علیه ملت‌مان در کرانه باختری اشغالی را زیر نظر دارد و صبر آن درحال تمام شدن است.

پیش از این نیز «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت شش فلسطینی در جریان این تجاوز، مقاومت فلسطینی‌ها در این شهر را ستود و تاکید کرد که ملت فلسطین پشت مقاومت ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، این درگیری‌ها تا بدین لحظه شش شهید و ۵۰ زخمی بر جای گذاشته است. هلال احمر فلسطین شمار مجروحان را ۶۷ نفر اعلام کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
الله باشماست برادرانم و مانیز ،،♥️الله اکبر ☝️شما پیرزوید☝️
Czechia
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
بشین سر جات بابا حال نداریم
آخرین اخبار