کسب مقام برتر مخابرات در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی

شرکت مخابرات ایران جایزه برنامه‌ریزی را در دومین جشنواره مردم‌داری ایران کسب کرد.

دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» همزمان با برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در ۱۱ بخش "مدال ملی روابط عمومی" و ۱۳ بخش "جوایز ویژه روابط عمومی" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد و شرکت مخابرات ایران جایزه برنامه ریزی را دریافت کرد.

بر اساس این خبر همچنین نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ایران و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌ با اهداف زیر ذیل در جشنواره برگزار شد:

ارائه تغییر‌های تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی‌و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی.
بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی‌که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی‌و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد.

تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است. تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.

این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.

جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی ایران به‌شمار می‌رود و هرساله، افراد حقیقی و حقوقی برای برتری و کسب جایزه در حوزه روابط‌عمومی رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار