قابلیت جدید سامسونگ با صدای خودتان جواب تماس‌ها را می‌دهد!

شرکت سامسونگ سال‌ها است که از دستیار هوشمند بیکسبی در گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند.

شرکت سامسونگ در وبسایت رسمی خود از قابلیتی جدید برای دستیار هوشمند موبایل بیکسبی رونمایی کرد که به بیان ساده، یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از صدای صاحب خود را برای پاسخگویی به تماس‌ها ایجاد می‌کند.

«Custom Voice Creator» نام این قابلیت جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد جملات مختلفی را برای Bixby ضبط کرده تا پس از تجزیه و تحلیل آن‌ها یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از لحن و صدای فرد ایجاد شود. متأسفانه، این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان کره‌ای در گوشی‌های سری Galaxy S۲۳ موجود است.

این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد از صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی در زمانی که قادر به انجام آن نیستید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر نمی‌توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید، می‌توانید از ویژگی جدید برای تایپ جمله‌ای استفاده کنید که با صدای شما برای تماس گیرنده خوانده می‌شود. سامسونگ در مورد این قابلیت اعلام کرده که قصد دارد در آینده آن را با سایر قابلیت‌های دستگاه‌های سامسونگ و بسیار فراتر از تماس‌های تلفنی نیز عرضه کند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که قابلیت Bixby Text Call که تماس‌های صوتی را به متن نوشتاری تبدیل می‌کند، اکنون از تماس‌های برقرار شده به زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ابتدا سال گذشته و تحت زبان کره‌ای به مرحله اجرا رسید که به کاربران اجازه می‌دهد با نوشتن پیامی به تماس‌ها پاسخ دهند و سپس بیکسبی آن را با صدای بلند برای تماس گیرنده بخواند.  Text Call همچنین می‌تواند آنچه تماس گیرنده می‌گوید را تبدیل به متن کند. این قابلیت در حال حاضر در گوشی‌های سری گلکسی S۲۳،  Z Fold ۴ و Z Flip ۴ قابل دسترسی است.

علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که فرامین بیدار کردن بیکسبی را با هر دستوری که می‌خواهند جایگزین کرده و سفارشی کنند. دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ اکنون می‌تواند بسته به نوع فعالیت تمرینی که در Samsung Health پخش می‌شود نیز موسیقی متناسب را از لیست گالری فرد جستجو کرده و پخش کند.

این شرکت در پست در وبلاگ خود پیرامون قابلیت‌های جدید بیکسبی گفت: اکنون،  Bixby‌ می‌تواند با درک زمینه و مرتبط کردن کلماتی که قبلاً در تعاملات کاربر استفاده شده، هدف و درخواست‌های پیگیری را بهتر درک کند. به عنوان مثال، کاربران Bixby‌ می‌توانند ابتدا تمرینی را در Samsung Health اجرا کنند و سپس با گفتن «Play music for this workout» از Bixby بخواهند که موسیقی را که به بهترین وجه مناسب آن تمرین است پخش کند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که کار‌هایی را که بیکسبی می‌تواند به صورت آفلاین انجام دهد، مانند تنظیم تایمر، گرفتن اسکرین شات یا روشن کردن چراغ قوه، گسترش داده و به زودی برای دستگاه‌های دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
خطرناک نیست
طرف رو گروگان بگیرن و ...
آخرین اخبار