آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد

مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان، تهران و آذربایجان‌شرقی، همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستان باهنر هستند.

محمد صابری رئیس اورژانس کرمان در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت پرداخت و گفت: در این سانحه ۱۸ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم که ۵ نفر از مصدومان با حال عمومی خوب از بیمارستان باهنر کرمان مرخص شدند.

او افزود: ۴ نفر از مصدومان نیز به دلیل نیاز به مراقبت‌های ویژه در آی‌سی‌یو بستری بودند که شامل سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران کل استان‌های آذربایجان‌شرقی، تهران و کرمان بود که وزیر ورزش به درخواست خانواده به تهران منتقل شد.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: سایر مصدومان که در بخش عادی بستری بودند تحت عمل جراحی ویژه قرار گرفتند و به مرور بعد از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص می‌شوند و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با توجه به اینکه باید آمادگی برای عمل پیدا کند، اگر برنامه خوب پیش رود تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

صابری درباره آخرین وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم تصریح کرد: پاریزی به‌دلیل آسیب شدید ریه وضعیت مطلوبی ندارد و امیدواریم بتوانیم، خبر‌های خوبی از وضعیت وی در مصاحبه‌های بعدی ارائه کنیم.

او افزود: وی به دلیل وضعیت هوشیاری و آسیب زیاد به بافت ریه در حال حاضر در آی‌سی‌یو به دستگاه ونتیلاتور وصل است و آسیب بافت ریه حیات وی را تهدید می‌کند.

عصر روز پنجشنبه چهارم اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و هیئت همراه در شهرستان بافت دچار سانحه شد که کلیه مصدومان با تلاش اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل و پس اقدامات درمانی برای تکمیل این اقدامات به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

متاسفانه در این سانحه "اسماعیل احمدی" مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی این وزارتخانه فوت شد.

تشکیل پرونده قضایی درباره حادثه سقوط بالگرد در بافت

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضایی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان رو به بهبودی

هادی طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان رو به بهبودی است، گفت: هم اکنون سطح هوشیاری وی افزایش پیدا کرده است.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد

او با اعلام اینکه پاریزی خوشبختانه به هوش آمدند، تصریح کرد: برای اینکه درمان بهتر صورت گیرد، اکنون توسط کادر پزشکی بیهوش شده اند.

طالبی بیان داشت: هم اکنون وضعیت فشار خون وی مطلوب و اکسیژن تزریقی از ۱۰۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده و ریه باید طی ۲۴ ساعت آینده بازسازی خود را آغاز کند.

جعبه سیاه بالگرد سقوط کرده در کرمان باز شد

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جعبه سیاه بالگرد حادثه بافت باز شده و در حال انجام مقدمات برای انتقال به تهران است.

آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان در بافت، گفت: از 19 مصدوم این حادثه در حال حاضر همچنان شش نفر در این بیمارستان بستری هستند.

او با بیان اینکه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به درخواست خانواده و برای ادامه درمان به تهران منتقل شده است، افزود: وزیر ورزش شرایط انتقال را داشت و ریسک انتقال وی بالا نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه اکثر مصدومان این حادثه بهبود پیدا کرده و تعداد زیادی هم ترخیص شده اند، تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان تهران امروز برای فیکس کردن مهره گردن به اتاق عمل منتقل شد‌.

او به وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: پاریزی خوشبختانه نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری دارد.

احمدی‌نژاد با اشاره به معاینه‌ای که صبح امروز از پاریزی داشت بیان کرد: هوشیاری وی خوشبختانه کاملا برگشته است، فشار استیبل بوده و ضربان قلب نرمال است و اکسیژن خون در حد خیلی خوب بوده و نسبت به روز قبل فوق العاده است.  

او افزود: به جز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که دوره درمان طولانی‌تری دارد، سایر بیماران بستری در کرمان تا دو هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ان شاء الله همه بیماران شفا پیدا کنند و خوب شوند
آخرین اخبار