جذب سرمایه‌گذار به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای خطوط فیبر نوری

رئیس سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه، از جذب سرمایه‌گذار به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای خطوط فیبر نوری به طول ۲۸۰ کیلومتر خبر داد و گفت : در اجرای این پروژه کلان، صد‌ها نفر از جوانان شهر کرمانشاه مشغول به‌کار خواهند شد.

عابدین محمودی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت : سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از زیرمجموعه‌های شهرداری به عنوان اولین سازمان از این خدمات بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: طبق قرارداد شهرداری کرمانشاه با شرکت آسیاتک، عملیات اجرای خطوط فیبر نوری بسرعت در کل مناطق کلانشهر کرمانشاه به طول ۲۸۰ کیلومتر در طی یک‌ماه پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه توانست با جذب سرمایه‌گذار به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال، این پروژه را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: این قرارداد که به مدت ۲۰ سال بین شهرداری کرمانشاه و شرکت آسیاتک منعقد شده است، ضمن افزایش سرعت اینترنت، در راستای ایجاد اقتصاد پایدار، شهر هوشمند و پایدار، ارایه خدمات بهتر، توسعه شبکه‌های اینترنتی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، رایانش ابری، خدمات برخط، پایش تصاویر، کیف پول، بلیط الکترونیک، مدیریت هوشمند، خدمات و سرویس‌های هوشمند و پویا با هدف ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، اطلاع رسانی بموقع، شفافیت و... خواهد شد.

محمودی ضمن تقدیر از حمایت‌های نوروزی شهردار کرمانشاه و اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: در یکی از بند‌های این قرارداد، شهرداری کرمانشاه، شرکت آسیاتک را ملزم به استفاده از نیرو‌های بومی (عمومی و تخصصی) و همچنین استفاده از پیمانکاران صرفا بومی در اجرای این پروژه کلان کرده که صد‌ها نفر از جوانان شهر کرمانشاه بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار