دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با جانبازان ضایعه نخاعی به نمایندگی از رهبر انقلاب

آیت الله علم الهدی، ولی فقیه در خراسان رضوی به نمایندگی از رهبر انقلاب با جانبازان ضایعه نخاعی در آسایشگاه امام خمینی (ره) مشهد دیدار کرد.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: روز میلاد قمر بنی هاشم و روز گرامیداشت جانباز به تمام جانبازان فداکار تعلق دارد؛ اولین جانباز انقلاب مقام معظم رهبری است و این ایثارگران و جانبازان کسانی هستند که در کنار شهدا قرار می‌گیرند و هرروز از عمرشان یک شهادت است.

او با بیان این مطلب که تمام دوام و بقا و عزت انقلاب و نظام از ایثارگری جانبازان است افزود: این عزیزان هم حامی دین و هم حامی ولایت هستند و این در وجود جانبازان متبلور است و جانبازان درس گرفته مکتب حضرت عباس هستند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز به نمایندگی از مقام معظم رهبری به دیدار جانبازان عزیز آمدیم و پیام ایشان را به جانبازان رساندیم، زیرا مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که به دیدار جانبازان برویم و از آنان تجلیل و تکریم به عمل آوریم.

در مرکز جانبازان ضایع نخاعی امام خمینی (ره) به طور مداوم بیش از ۱۰۰ نفر بستری هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در مرکز جانبازان ضایع نخاعی امام خمینی (ره) به طور مداوم بیش از ۱۰۰ نفر بستری هستند و روزانه تعدادی برای کاردرمانی مراجعه و از این امکانات مرکز استفاده می‌کنند.

او افزود: براساس پیگیری‌هایی که تاکنون انجام شده در نظر داریم تا مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب روان که در حال حاضر به صورت آسایشگاه است را به بیمارستانی ۶۲ تخت خوابی تبدیل کنیم تا از این طریق بتوانیم خدمات بهتری را به جانبازان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار