هدیه رییس فدراسیون عراق به مسئولان ورزش ایران

سید سمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق پرچم متبرک به بارگاه امام حسین(ع)و حضرت ابوالفضل(ع)را به میراسماعیلی و مسئولان ورزش کشورمان اهدا کرد.

مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) امروز شنبه (ششم اسفندماه_۱۴۰۱) به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقات، سید سمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق دو پرچم متبرک به بارگاه حرم امام حسین (ع) را به مناسبت اعیاد شعبانیه به خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اهدا کرد و پرچم متبرک به بارگاه حضرت ابوالفضل (ع) را به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان اهدا کرد.

در چارچوب این مراسم، فدراسیون جودو کشورمان نیز به رسم یادبود از سمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق و ابویاسر رئیس هیات جودو کربلا تقدیر کرد و هدایایی را نیز به آن‌ها هدیه کرد.

در ادامه این مراسم از کادرفنی تیم لوکوموتیو روسیه نیز تقدیر شد و به رسم یادبود هدایایی را نیز به آن‌ها اهدا شد.

در پایان مراسم نیز از استاد رضا مدنی پیشکسوت جودو کشورمان تقدیر شد، ضمن اینکه علی محمد عزیزی رئیس سابق هیات جودو استان یزد و رئیس کمیته برگزاری مسابقات نیز هدیه نفیسی را به علی شعبانی پور مربی سازنده استان البرز به پاس چهل سال مربیگری اهدا کرد. ضمن اینکه به مناسبت روز جانباز از عباس سلگی و بیگلی روسای هیات‌های جودو استان البرز و زنجان که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند نیز تقدیر شد. از سیل پور مربی پیشکسوت جودو نیز در این رقابت‌ها تقدیر و تشکر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار