زاکانی: بدخواهان انقلاب دنبال سیاه‌نمایی هستند/ حمایت از ورزش قهرمانی یک ضرورت انکارناپذیر است

شهردار تهران گفت: ورزش هم امروز خلق افتخار می‌کند و قله و عظمتی را می‌آفریند و هم اینکه نسبت به سلامتی و نشاط جامعه، ظرفیت‌های ویژه‌ای خلق می‌کند.

علیرضا رضا زاکانی، شهردار تهران در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته ملی المپیک اظهار داشت: تشکر می‌کنم از برادر عزیزم خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک که برای ما یک امکانی را فراهم کردند و عرصه خدمتگذاری دیگری برایمان فراهم شود، به هرحال ایام می‌گذرد و حسرت می‌خوریم که چرا کار نکرده‌ایم و یا بهتر کار نکردیم.

وی گفت: ورزش هم امروز خلق افتخار می‌کند و قله و عظمتی را می‌آفریند و هم اینکه نسبت به سلامتی و نشاط جامعه، ظرفیت‌های ویژه‌ای خلق می‌کند. وظیفه ما توجه به ورزش همگانی است و شهرداری این رسالت را بر عهده گرفته است. حمایت از ورزش قهرمانی و افتخار آفرینی که رشد و پویایی و اثرگذاری ملی و جهانی دارد، یک ضرورت انکار ناپذیر است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم. کسانی که بدخواه انقلاب هستند توجه‌شان معطوف به سیاه نمایی آینده، خلق ناامیدی و ایجاد انقطاع است، اما ظرفیت‌های بی‌نظیری در کشور است که باید به آن‌ها توجه کرد.

شهردار تهران افزود: از هر جهت توجه به عرصه ورزش یک سرمایه‌گذاری است و مانند نظام تربیتی هر چه در آن خرج شود باعث باردهی در آینده است و اثرات ماندگاری دارد. ورزش هم امروز را در می‌یابد و هم در آینده اثرگذار است. کمیته ملی المپیک اثرگذاری ویژه‌ای در ورزش کشور و در المپیک دارد و افتخاری است که در شهرداری همکاری تنگاتنگی در جهت حمایت از ورزش داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم این همکاری مقدمه موفقیت‌های بهتری برای ورزش کشور باشد و ورزشکاران ما افتخارات بالاتری را به فضل الهی رقم بزنند. ورزش اثرات بسیار ماندگاری دارد و این را به عنوان یک پزشک می‌گویم‌که از بعد سلامتی و‌پیشگیری می‌تواند مفید باشد. در کل خسروی وفا از یادگاران جنگ و انقلاب اسلامی است و برای ما افتخار است که در مجموعه شهرداری تهران و مدیریت شهری همکاری تنگاتنگی در جهت حمایت ورزش داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
تو شهردار یا رئیس ورزش یا وزیر سیاسی و بین الملل؟؟؟ تو ی جمله در مورد ۲ موضوع ک ب شغل وحرفه ی تو مربوط نمیشد حرف زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفا ورزش رو با شهرداری قاطی نکن
آخرین اخبار