کارشناس داوری:پنالتی برای نفت مسجد سلیمان به درستی گرفته شد/ کوپال ناظمی قضاوت خوبی داشت

حیدر سلیمانی گفت: اسد بیگی بازیکن پرسپولیس به جای توپ، پای بازیکن نفت مسجد سلیمان زد و به درستی پنالتی گرفته شد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت کوپال ناظمی در  بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ناظمی قضاوت خوبی در این بازی داشت، اما یکی، ۲ بار اشتباه در میانه بازی داشت. البته اشتباه تاثیرگذاری نداشت. دقیقه ۱۱ بازی، یک پنالتی به نفع نفت مسجد سلیمان گرفته شد که درست بود و اسد بیگی به جای توپ، پای بازیکن نفت مسجد سلیمان را زد و داور مسابقه  به درستی پنالتی گرفت.  

او ادامه داد: در دقیقه ۵۲ بازی، وحید امیری پشت محوطه جریمه به درستی تکل زد، اما داور مسابقه به اشتباه خطا به نفع تیم نفت مسجد سلیمان را گرفت و اعتراض پرسپولیسی‌ها درست بود.  

سلیمانی گفت: در دقیقه ۶۳ بازی، نیمکت فنی نفت مسجد سلیمان به خطای اعلام شده بر روی عیسی آل کثیر   اعتراض کرد چرا که آن‌ها معتقد بودند که کمک داور اول که نزیدک صحنه بود این خطا را نگرفت، اما داور مسابقه که دور از صحنه بود این خطا را اعلام کرد. به نظرم اقدام داور مسابقه درست بود.  

کارشناس داوری بیان کرد: در گل سوم تیم پرسپولیس شک و شبهه‌ای وجود داشت، اما این گل صحیح بود و عبدی مهاجم پرسپولیس در خط آفساید قرار نداشت. همچنین کمک داور در دقیقه ۹۳ آفساید بازیکن پرسپولیس را گرفت که اشتباه بود +-و ۶ +*یک فرصت را از سرخپوشان گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار