شناسایی ۱۶۰ نیاز صنایع استان/ رویداد تانا در اردبیل برگزار می‌شود

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ۱۶۰ نیاز صنایع دولت و خصوصی استان اردبیل شناسایی و ارائه شده است.

علی روشنیان فرد گفت: یکی از اولویت‌های پارک علم و فناوری استان برگزاری رویداد‌های دانش بنیان است و در این راستا رویداد تانا چهارشنبه ۱۰ اسفند در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار می‌شود.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه این رویداد در راستای اشتغالزایی در حوزه دانش بنیان و شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌ها برگزار می‌شود و این رویداد در حوزه کارآفرینی بسیار موثر است.

روشنیان فرد تصریح کرد: برای این رویداد ۱۶۰ نیاز صنایع دولت و خصوصی استان اردبیل شناسایی و ارائه شده است که در قالب ۱۳۵ پرو پازل به دبیرخانه رویداد ارائه شده است.

او بیان کرد: در این رویداد صاحبان فکر و ایده و کارآفرینان و سرمایه گذاران حضور خواهند داشت تا با ایجاد زنجیره و تعامل این رویداد منجر به خروجی و نتیجه باشد و تفاهم نامه و قرارد‌هایی هم بسته شود.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل شناسایی نیاز‌های استان در حوزه‌های مختلف را مهم برشمرد و گفت: با شناسایی این نیاز‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان این نیاز‌ها را برطرف کنیم.

مدیر عامل شتاب دهنده جاویدان هم تصریح کرد: برگزاری رویداد‌های دیجیتال در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال بسیار تاثیر گذار است که در استان ظرفیت خوبی در این حوزه وجود دارد.

رامین عبدی افزود: رویداد خوبی با همکاری دستگاه مربوطه برگزار شد و در این رویداد شرکت کننده هم به صورت حضوری و هم آنلاین شرکت کرده بودند.

او بیان کرد: در این رویداد بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که ۱۱ شرکت کننده به صورت آنلاین از استان‌های مختلف حضور داشتند.

مدیر عامل شتاب دهنده جاویدان بیان کرد: این رویداد با محوریت مهارت آموزی در حوزه اقتصاد دیجیتال و دوره‌های آموزشی و معرفی آن‌ها به پارک علم و فناوری برای حمایت برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.