ماموریت رییس جمهور به وزیر کشور برای پیگیری مسمومیت‌های سریالی

رئیس جمهور وزیر کشور را مامور رسیدگی و ریشه‌یابی هر چه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در ارتباط با مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس، به وزیر کشور ماموریت داد ضمن پیگیری و ریشه‌یابی هر چه سریع‌تر موضوع، از نتایج پیگیری‌ها اطلاع‌رسانی مستند و مستمر صورت گیرد تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

رئیس جمهور تاکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه همکاری خواهند کرد و هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد، برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیئت مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
موظف شدن معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی جهت جذب و بکارگیری نخبگان علمی از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
بعد سه چهار ماه زود نیست؟!
Germany
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
اینم که عقبه. دیروز مجلس اعلام کرد که عامل مسمومیت گاز ان 2 یا همون نیتروژن هست. فقط متاسفانه چند میلیون ساله انسان ها دارن این گاز نفس میکشن ولی نفهمیده بود سمیه.
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
این براندازها چقدر پست حقیر و رذل هستند مثل کفتار و درندگان. هار شدند احتمال هر گونه رفتار رذیلانه ازشون میرودتو اینهمه حکومت‌های کشورهای دنیا مخالفانی هست .اما اینچنین رفتارهای رذیلانه نمی‌کنند.اینها حتما مولود شیطان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
انشالله این قضیه هم بدون هیچ ملاحظه امنیتی و شفاف حل شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
لطفا اطلاع رسانی فرمایید که علت اصلی مسموم شدن دانش آموزان چیه و مقصران را معرفی وانگیزه شان ازین کارها چيه. من خودم دودختر دانش آموز دارم واقعیتش گفتم که درمدرسه هیچ نوع خوراکی نخوره حتی آب آشامیدنی هم اگر لازم شد بیرون از محیط مدرسه بطری معدنی بخره چون بعنوان‌ یه پدر نگرانم ودایم دلشوره دارم که سالم بخونه برگرده بعد خونه‌ مدرسه بايد امن‌ترین جا جهت تحصيل باشه که متأسفانه دیگه اطمينان ندارم بنابراين باید مشخص بشه که پشت پرده‌ چه می‌گذره وبعنوان يک پدر نگران این خواسته‌ رو از مسؤلان امر دارم. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
انشاالله منافقین این مسئله دستگیر واشد مجازات بشن
ضمنا وقتی هر چیز بدی هر روز رسانه ای بشه برا دشمن خوشایند مبشه وباز در مدارس دیگه وجای دیگه تبلیغ میشن وچند باره کارهاشون رو انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
واقعا در زمان هیچ رئیس جمهوری این همه کارشکنی وتوطئه واغتشاش پی در پی نبود
درود بر این سید بزرگوار خدا تگهدار ویاورش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
این مسمومیتها سه ماه هست که در قم و یک هفته هم هست که در بروجرد ایجاد شده و فقط از طرف مسئولین یا تکذیب شده یا گفتن فوبیا هست .امروز که در تهران مسمومیت ایجاد شده همه دست به کار شدن علت و عاملش رو پیدا کنن حتی رییس جمهور....... خون بعضی ها قرمزتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
دلار را پیگیر شوید چرا اینطور بالا میره جناب رئیس جمهور ....توقوه قضائییه بودید همیشه پیگیر بودید چرا الان نیستید
آخرین اخبار