سجادی به بخش عمومی منتقل شد

دکتر حسین صمدی‌نیا از انتقال حمید سجادی به بخش عمومی عادی خبر داد.

دکتر حسین صمدی‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: خدا را شاکریم با تلاش همه همکارانم در حوزه درمان از جمله پزشکان و پرستاران و دعای خیر مردم و خانواده مکرم ایشان، دکتر سید حمید سجادی بعد از ظهر امروز به بخش عمومی منتقل شدند.

وی با روبه بهبودن خواندن شرایط عمومی وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی امروز توانست بدون کمک حرکت کند، غذای معمول را میل کند و آزمایش‌های انجام شده حاکی از شرایط جسمانی بسیار خوب ایشان است.

پزشک معالج دکتر سجادی با تاکید براین موضوع که مراقبت‌های پزشکی و پرستاری ایشان انجام می‌شود، بیان کرد: فعالیت‌های باز توانی و برنامه‌ریزی‌های درمانی تا زمان صلاحدید پزشکانش تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت تا ان‌شاءالله از بیمارستان ترخیص شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ورزشکار بودن دکتر سجادی را در روند درمان و سلامتی‌شان بسیار مهم دانست و گفت: از دوستداران ایشان می‌خواهم برای بهبودی کامل‌شان دعا کنند.

وی در پایان گفت: بهترین خبر برای خانواده ورزش و جوانان این است که دکتر سجادی به بخش عمومی منتقل شدند.

حمید سجادی به همراه هیأتی از مدیران ورزش پنجشنبه هفته گذشته هنگام فرود بالگرد در ورزشگاه شهر بافت با سانحه سقوط مواجه شدند و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفت. در این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه ریاست به دیار باقی شتافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.