۲۷۹۶ کلاس در کرمان، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

امیری فرد با اشاره به آغاز فعالیت مدارس در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند، گفت: امسال ۲۹۷ مدرسه در کرمان برای پذیرش مهمانان نوروزی آمادگی دارند.

رضا امیری فرد در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با اشاره به راه اندازی ۱۷ پایگاه ستاد اسکان در استان کرمان بر حفظ عزت و کرامت میهمانان نوروزی در ستاد‌های اسکان فرهنگیان تاکید کرد.

او افزود: در نوروز۱۴۰۲، ۲۹۷ مدرسه، شامل:  ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس در استان کرمان پذیرش میهمانان نوروزی را برعهده دارند که ۱۱۲ کلاس به لحاظ تجهیزات و امکانات ویژه هستند، ۹۳۷ کلاس گروه الف و یک هزار و ۷۴۷ کلاس در گروه ب و ج طبقه بندی می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: ضرورت دارد همه مهمانان و زائران، کارت الکترونیکی بانکی به همراه داشته باشند و همه مدارس هم به دستگاه کارتخوان مجهز باشند؛ چرا که دریافت وجه نقد در ستاد‌های اسکان مجاز نیست.

او تصریح کرد: تجهیز و به‌روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه‌های معلم در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی و زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

امیری فرد در بخش دیگری از سخنان خود از واریز سرانه غذایی و سرانه آموزشی به حساب مدارس در روز سوم اسفند ماه جاری خبر داد.

گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش استان کرمان امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه در سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار