رفع دغدغه‌های جوانان موردتوجه ویژه باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و باید رفع دغدغه‌های جوانان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و همواره توجه به حل مشکلات جوانان مورد تاکید دین اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی  با تبریک میلاد حضرت علی اکبر و هفته جوان افزود: در جامعه اسلامی باید همه مسئولان و خانواده ها در حل مشکلات جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

او همچنین باتبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: در جامعه امروزی باید طوری برنامه ریزی شود که ظهور حضرت، ولی عصر به همه نشان داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای احیای مساجد است افزود: مساجد به عنوان پایگاه‌های قرآنی در ماه رمضان به کانون جذب نوجوانان و جوانان تبدیل شود.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان نیز در این جلسه از طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: با اجرای این طرح و انتقال معتادان به مناطق از قبل پیش بینی شده در سال جدید چهره همه شهر‌های استان از وجود معتادان متجاهر به صورت کلی از بین خواهد رفت.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان نیز از ویژه برنامه‌ای اجرایی این نیرو در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ایام نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است طرح ویژه در همه اماکن عمومی و باز استان از سوی این نیرو اجرا خواهد شد.

مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این جلسه از آمادگی کامل صدا و سیمای استان برای اجرای ویژه برنامه ها در سال جدید و ماه رمضان خبرداد و گفت: همه برنامه‌های اجرایی کلی در روز نیمه شعبان از سوی رسانه استانی پوشش داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.