خرید ۱۰ عدد بخاری برای زلزله‌زدگان خوی جایگزین مجازات حبس یک متهم

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری ۲ ارومیه یک متهم را به جای حبس به تهیه ۱۰ دستگاه بخاری برقی برای زلزله زدگان خوی محکوم کرد.

 ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در تداوم صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، علیرضا بابایی بارزیل رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری ۲ ارومیه در یک فقره پرونده، متهم پرونده را به حکم جایگزین تهیه ۱۰ دستگاه بخاری برقی و تحویل به هلال احمر ارومیه جهت استفاده زلزله‌زدگان شهرستان خوی در قالب حکم جایگزین از ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در سه فقره حکم دیگر هر یک از متهمین پرونده‌ها را به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت به تشخیص اداره آموزش و پرورش استان به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و تهیه کتب فرهنگی، دینی و ورزشی برای کتابخانه مرکزی ارومیه تا مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایگزین از ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

عتباتی افزود: این محکومیت به عنوان مجازات جایگزین حبس تعزیری از ۶ ماه حبس تعزیری متهمین صادر شد که ایشان نیز با ابراز خرسندی از صدور این رای تمایل خود را اعلام کردند.

وی همچنین از صدور حکم جایگزین انجام خدمات رایگان به مدت ۳۰۰ ساعت کار در سامانه انتقال آب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از سوی رییس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه خبر داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این محکومیت به عنوان مجازات جایگزین حبس تعزیری از ۶ ماه حبس تعزیری متهم به اتهام دایر بر شکار سه قطعه کبک وحشی در دادگستری اشنویه صادر شد که ایشان نیز با ابراز خرسندی از صدور این رای تمایل خود را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
این رو میگین قاضی اجرت با خدا
حال کردم..